Tar med Julia til legen neste uke...

Tweak

Forumet er livet
Nå vil jeg ha hjelp til magen hennes!

Jeg er redd for at all trykkinga og styret med hard mage har gjort at noe ligger og blokkerer eller snevrer inn i endetarmen... [:(] En kan omtrent se det når hun trykker!

Ser at om hun ikke får bæsjet når hun må så blir avføringen liggende og balle seg opp og bli tørrere og tørrere og da blir den ekstra hard å få ut. NOE er det som hindrer henne i å bare bæsje når hun må! Nå vil jeg vite hva det kan være! [:(] For avføringen er ikke hard ellers så snart den proppen er ute!

Og så tærer det på nattesøvnen når hun må opp midt på natta og bli hjulpet på do pga mye luft og at kanskje ikke alt som skulle ut kom før leggetid. [X(] Sånn som i går, da hun bæsjet mye på ettermiddagen og jeg trodde det var nok. Endte opp med ei overtrøtt jente som måtte sånn på do (løs mage til og med!) at hun ikke fikk sove. Hun er jo så søt der hun er så trøtt at hun får latterkick av mamma med smokk i munnen [8D] men dette går jo ikke i lengden!

hard mage er noe styr.. [&o]
storebroren sleit noe voldsomt med det.. (er bra nå heldivis!)
holdt på med lactulose(?) en stund,det hjalp for en periode.

håper legen kan finner noe so kan hjelpe Julia,kan tenke meg att det er skikkeli vondt [:'(]
lykke til!!

ORIGINAL: lillefot

hard mage er noe styr.. [&o]
storebroren sleit noe voldsomt med det.. (er bra nå heldivis!)
holdt på med lactulose(?) en stund,det hjalp for en periode.

håper legen kan finner noe so kan hjelpe Julia,kan tenke meg att det er skikkeli vondt [:'(]
lykke til!!

Hun har gått på laktulose uten at det var noen endring. Avføringen er jo egentlig ikke hard, den blir bare liggende og kommer ikke ut og da blir den hard i mellomtiden... Vann trekkes jo ut fra innholdet i tarmen etter hvert som det ligger der.

Back
Topp