Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De jeg har vært borti, pluss meg selv, har alltid tatt to prøver for å påvise stigning. 2 dagers mellomrom på prøvene.
Jeg lurte på om man bare tar en blodprøve for å påvise HCG? Fikk positiv blodprøve i går, HCG på 150.
Men lurte på om noen av dere andre har tatt blodprøve noen dager senere for å se at HCG faktisk stiger som det skal?
Er så nervøs for å skulle miste.
Jeg lurte på om man bare tar en blodprøve for å påvise HCG? Fikk positiv blodprøve i går, HCG på 150.
Men lurte på om noen av dere andre har tatt blodprøve noen dager senere for å se at HCG faktisk stiger som det skal?
Jo. Jeg har 7 IVF forsøk bak meg. Hvorfor tenker du det er anderledes?
Fordi ingen av de offentlige klinikkene har dette som vanlig test? To blodprøver har jeg ikke hørt om på noen av klinikkene med mindre de mistenker at noe er galt (veldig lavt hcg, blødninger e.l.)
Det er sikkert forskjell på hva de gjør i Norge og i utlandet. Jeg kjenner mest utenlandsk praksis og hører fra de som har prøvd begge deler, at de er flinkere ute enn her i Norge.
Poenget med å ta to prøver er å fastslå om utviklingen av embryoet går i riktig retning. En måling viser ikke dette.