tar litt pause.

helen79

Forumet er livet
Tror jeg tar litt pause fra forumet her. Klarer ikke helt å godta at jeg hadde SA. Så blir jeg så lei meg egentlig når jeg ser alle som er gravid. Leser hvor mye dere gleder dere. Kunne ønske jeg var en av dere. Synest det er veldig kjekt for dere, og ønsker dere alt godt fremover med graviditeten. Så dere må ikke missforstå. Dere vet vel hva jeg mener.

[:(] ønsker deg lykke til, og håper du snart kjem tilbake[&o]

huff[:(]

det er såå trist når sånt skjer, håper det går bedre snart, og jeg ønsker deg masse lykke til, og du er velkommen hit inn igjen når du måtte føle for det[:)]

klem

KOSEMOSE!!!

Det er trist du blir borte en stund, men jeg tror alle kan forstå at det er vanskelig å lese om alle som er "lykkelig gravide" når du selv har opplevd å miste. Ta den tiden du trenger for å bearbeide sorgen. Håper å se deg tilbake her om ikke så alt for lang tid, og kanskje da med gode nyheter [:)]

Stor klem fra meg, og jeg håper du kommer tilbake når du føler deg klar for det.
Skal tenke på deg[:D]

JEG FORSTÅR DEG GODT JEG DA :)
mEN JEG VIL ØNSKE DEG LYKKE TIL I HVERTFALL. OG KOM TILBAKE NÅR DU VIL...

Ønsker deg lykke til videre. Jeg skjønner at du ikke oker å være her inne midt oppe i alt. Håper at det ikke er så lenge før vi ser deg igjen.

koz

ja jeg sjønner hva du mener,ser gravide jenter OVER ALT!!!!!alle har godt av litt pause,men så spørs det jo da hvor leng du klarer å holde deg borte...[:D]

lykke til uansett,håper du kommer tilbake med friskt mot[;)]

trist å høre[:(] håper du kommer tilbake snart med en huleboer som har klort seg skikkelig fast. lykke til[;)]
*trøsteklem*

Back
Topp