Miriamsmams
Glad i forumet
jenta mi sovner ikke for kvelden før halv 2, kjenner det er kjedelig, noen som har noen tips for å få det litt tidligere?
når sovner deres?
når sovner deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her hat begynt å rette seg, var alt fra 20 - 01 her for en uke siden - men nå har hun tatt natta mellom 20 - 22 siste uken, godt.. Hun har en lang dupp midt på dagen, og våkner alt fra 17 - 19, og da er det pupp og våkentid, kveldsstell - gjerne med et bad.. Etter to timer legges hun i bagen der hun sovner etter noen runder med å sette i smokk.. Gråter litt i starten, så hun må opp på skuldra en gang eller to, så jeg er sikker på at det ikke er en rap som plager henne;)Tre-må-det-være! skrev:
Her har vi lagt lillebror samtidig som storesøster fra han var 2uker, dvs natta kl19.00.85Anonym skrev:
Hva vi har gjort for å få det til..?
1. Gi måltid hver 3.time på dagen
2. Har han våken i rundt 1.time etter måltidet. sovner han under måltidet, så tar jeg han med ut på badet og steller han, da våkner han.
3. La han så sove en lur på ca 2.timer til neste måltid. Jepp, jeg har måtte gi han smokken mange ganger for å få dette til. Men det er virkelig verdt det.
Tre-må-det-være! skrev:
Her har vi lagt lillebror samtidig som storesøster fra han var 2uker, dvs natta kl19.00.85Anonym skrev:
2. Har han våken i rundt 1.time etter måltidet. sovner han under måltidet, så tar jeg han med ut på badet og steller han, da våkner han.
3. La han så sove en lur på ca 2.timer til neste måltid. Jepp, jeg har måtte gi han smokken mange ganger for å få dette til. Men det er virkelig verdt det.
Sånn gjør vi det også;-) It´s magic... I kveld ble det kl 20.00.. Vanskeligerer når man har 3 unger og er hjemme alene, og må innrømme at det er hardt av og til og IKKE la henne sove "over" måltid hvis hun sover godt (er mye jeg skal gjør med de to største, samt ta en liten hvil!!) - hun har sovehjerte, når hun bare sovner skikkelig.. Men i dag har hun spist veldig godt (begge puppene) hver 3 time, og sovet i 1-2 timer mellom.. Puh.. Valentinsdag?? - my ass, hehehe.... Tror det har vært en økedag, hun gulper ingenting og jeg kjenner at det ikke er full pupp..
Men dere ammer på natten også eller? Sover de lenger perioder på natten?snute skrev: