tar ikke puppen

poda

Flørter med forumet
For lenge siden fikk jeg sopp i brystvortene. Etter det har produksjonen gått ned og jeg prøver nå åfå den til å øke med pumping og amming men de siste dagene vil han ikke ta puppen. Han har fått en del flaske siden han må få tillegg. bruker brystskjold men han har ikke reagert på det...

noen som har tips om hva jeg kan gjøre??
 
Ikke annet enn at du ikke må gi deg. Men skjønner at det er slitsomt! Han har vel funnet ut at flaske er best siden maten kommer fort ut av den ;)
 
ja, han tok den litt i dag heldigvis men måtte gi tillegg etterpå da han etter en stund bare begynnte å tulle og le. Kjempesøtt men litt dumt når han vil flørte i stedet for å spise...
 
Her er det ammestopp, han vil heller ta flasken.. Helsesøster sier det ikke er så uvanlig, siden det er mindre arbeid å få maten. Og han måtte jo få flaske uansett etterpå, siden jeg ikke hadde nok melk.

Det hele ble litt vanskelig, å tilby pupp til en baby som var helt uinteressert, iallefall det meste av tiden. Bare vred hodet unna og så etter flasken. For 2 uker siden sluttet jeg å tilby.

Jeg synes det er trist, men han får jo maten han trenger.

Du må bare fortsette å tilby, håper det går seg til for deg! Det er jo så koselig å amme!
 
Ja , jeg savner å fullamme slev om det gir mer "frihet" Nei, heller melkespreng så jeg vet jeg har nok og blir kos...
 
Back
Topp