Tar ikke flaske!!! :(

liten_09

Flørter med forumet
Hva gjør jeg? Hm.. Trodde ikke det gikk ann å ikke ta flaske.. Har alltid tenkt at de tar flaske, bare de blir sultne nok! Men neida:(

Prøv ulike typer flasker.. Noen kan være enklere å drikke av enn andre. :)

Ikke alle tar flaske. Da ville jeg forsøkt med kopp. Snuppa vår fikk morsmelk i kopp på klinikken. :)
Er det en veldig sjelden gang kan dere bruke skje eller oralsprøyte.  (Sprøyte uten spiss. Fåes på apoteket.)

Har prøvd tre forskjellige flasker :/ Ho bare skriker med en gang ho får den i munnen, så detta ser håpesløst ut.. Så ser dårlig ut med barnevakt gitt..

Min tok ikke flaske...

Eller, hun gjorde det én gang, på bryllupsdagen vår, men det var eneste gang...

Har du prøvd at det ikke er du som gir flaska? :-)

Prøv med forskjellige smokker. ;) Dessverre tar ikke alle babyer flaske. Første min gjorde ikke det, egentlig ikke andre heller. Dvs at mor må være tilgjengelig hele tiden. Det er slitsomt, men det går. Etterhvert som de blir eldre kan jo tutkopp fungere, men du kan jo prøve det nå og. Vet ikke hvor gammel babyen din er, men det er jo verdt et forsøk. Sønnen til ei venninne nekta flaske og, så det er ikke bare din.

trodde ikke jeg heller, før jeg fikk en liten gutt som var helt puppeavhengig til han ble 7 mnd, da fant han ut at flaske ikke var så dumt allikevel. så veit akkurat hvordan du har det, drit slitsomt men så lenge du har melk selv(regner med du har) så er jo det egentlig det beste frem til de blir store ( veit ikke hvor stor din er men siden det ikke står noe så går jeg utifra at h*n ikke er så mange mnd..)
uansett lykke til ;-)

Har du prøvd å gni tuten på flaska til brystet ditt? eller bare la den ligge inni bh'en litt? da får hun lukten av mor, og lokten av mat! prøv det du : ))

Har du prøvd å gni tuten på flaska til brystet ditt? eller bare la den ligge inni bh'en litt? da får hun lukten av mor, og lokten av mat! prøv det du : ))

Min baby forstår heller ingenting av tåteflasker. Hun bare ser på de som morsomme leker, og får ikke til å suge. Mannen min bare koppmater henne når jeg er borte, gidder ikke styre noe for å lære henne flaske.

Ikke alle barn tar flaske. Gutten vår sluttet å ta flaske da han var tre mnd... Så det ble ingen barnevakt på meg fra han var 3 - 6 mnd. Det løste seg greit da han begynte å drikke av tutekopp ved 6 mnd alder.

Brukte lang tid jeg også på å få Nikolai til å ta flaske... men jeg ga ikke opp og plutselig en dag så tok han den...Ikke gi opp...
Tror første flaska han tok var Medela sin , om ikke jeg husker feil

Jeg ga ikke opp! Så nå tar ho flaske Etter  3 dager intens prøving, tok ho den til slutt! Så nå får ho nesten bare flaske, pumper og styrer,hehe.. Ho tar medela sine. Har alltid brukt disse til nr 1, de er helt supre =)

Back
Topp