M
Moderator Kristin
Guest
Hvordan reagerer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker ikke helt at folk Jeg ikke kjenner helt tar på magen min!Hvordan reagerer du?
I dag kom en full mann og la øret inntil magen min for å lytte etter liv! Han gjorde det så brått at jeg ikke fikk reagere før øret var der. Men fikk kjapt nok med meg krykkene og rygget et steg, så varte ikke lenge. Ubehagelig lel! Han snakket fint og gikk videre etterpå (heldigvis!)Hvordan reagerer du?
WtfI dag kom en full mann og la øret inntil magen min for å lytte etter liv! Han gjorde det så brått at jeg ikke fikk reagere før øret var der. Men fikk kjapt nok med meg krykkene og rygget et steg, så varte ikke lenge. Ubehagelig lel! Han snakket fint og gikk videre etterpå (heldigvis!)
Hva i all verden!!!! Den var ny!I dag kom en full mann og la øret inntil magen min for å lytte etter liv! Han gjorde det så brått at jeg ikke fikk reagere før øret var der. Men fikk kjapt nok med meg krykkene og rygget et steg, så varte ikke lenge. Ubehagelig lel! Han snakket fint og gikk videre etterpå (heldigvis!)