Tar folk på magen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Aldrig opplevd vilt främmande männsikor som kommit frem, men kollegor och vänner må gärna känna. Jag brukar ropa ut när det är liv för å dela med mig av magien jag bär på!

Folk spørr.. Har lyst å si kan jeg ta på din? Den ser så myk og god ut :hilarious:men faktisk menn på jobb som har spurt så har sagt ja :angelic:

De som har tatt har spurt først så da synes jeg det er heilt greit ☺️

Aldri opplevd at fremmende gjør det. Har ingen problemer med at folk jeg kjenner gjør det, syns det bare er stas :)

De eneste som tar på magen er kjæresten min og sønnene mine. Hadde vilt fremmede prøvd så hadde de nok fått så ørene flagret xp

Ingen andre en mannen og barna mine gjør det, jeg synes nesten det er litt frekt og nærgående om noen pluttselig skal ta meg på magen, men litt mere oppmerksomhet kunne jeg fått selv om dette er nr 3 :angelic:

Hvordan reagerer du?
I dag kom en full mann og la øret inntil magen min for å lytte etter liv! Han gjorde det så brått at jeg ikke fikk reagere før øret var der. Men fikk kjapt nok med meg krykkene og rygget et steg, så varte ikke lenge. Ubehagelig lel! Han snakket fint og gikk videre etterpå (heldigvis!)

I dag kom en full mann og la øret inntil magen min for å lytte etter liv! Han gjorde det så brått at jeg ikke fikk reagere før øret var der. Men fikk kjapt nok med meg krykkene og rygget et steg, så varte ikke lenge. Ubehagelig lel! Han snakket fint og gikk videre etterpå (heldigvis!)
Wtf :o

Hva i all verden!!!! Den var ny!

Venner og kolleger spør først, og jeg ha ikke noe problem med å si nei når jeg ikke vil. Noen ganger er det så mye baluba i magen at jeg spør om andre vil kjenne på galskapen. :hilarious:

Back
Topp