Tar folk på magen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Plager det deg eller er det greit? Er det forskjell for deg om det er kjentfolk eller fremmede? :)

Nei folk gjør ikke det heldigvis :)

MEN de er glade i å fortelle meg hvor liten/stor den er. Får kommentarene «så liten magen din er!» og «så stor magen din er! Du føder snart du!» fra forskjellige folk på samme dag ofte. Senest i dag. Også om at jeg er slank og har gått lite opp i vekt.

Vet det er godt men men jeg er sååå lei av at folk skal kommentere kroppen min.

Forbausende mange som tar på min av de jeg omgås ofte... men får lite kommentarer. Var innom føden på kontroll i dag og de lurte på om jeg var gravid? Opplever at folk ikke ser magen før jeg sier jeg skal ha... er 27+3 og synes selv at magen er svæææær.

Ikke så mange som tar og de spør først så da synes jeg det stortsett er greit. Får kommentarer på at magen virkelig har kommet, men ingen som sier noe om at den er veldig stor eller liten:) merkelig hvordan folk synes det er greit kommentere kropp og utseende på andre bare fordi man er gravid. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe på en stund som jeg har tatt meg nær av.

Mamma gjør veldig mye, synes det er litt merkelig men vet ikke hvorfor. Når mannen gjør det så er det bare koselig [emoji173]️

Nei, men gjør de det etterhvert, får de seg en på trynet. Jeg hater magetafsere!

Heldigvis ikke så veldig mange som tar meg på magen, men er noen. Går helt fint når det er kjente, men har opplevd ei som tok på magen som jeg kjente var litt rart at hun tok på magen...men enig med over her....så INMARI lei av at alle kan kommentere kroppen min. "så stor du er" "så liten du er" "så flott du ser ut". Vet den siste der bare er ment godt, men når jeg selv ikke føler meg noe bra i det hele tatt, så syns jeg det er ubehagelig å ta imot slike komplimenter for jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere. Om jeg svarer ærlig at jeg ikke føler det slik så føler jeg meg som verdens mest pripne og kroppsfikserte siden jeg bare skal være glad for å være gravid....off, ble et langt innlegg dette plutselig. Plaget meg visst mer en jeg visste :wacky:

Heldigvis vet folk rundt meg at jeg er sær når det kommer til intimsone. Jeg liker ikke at folk er borti meg. Hater klemmer. Ja jeg vet jeg er rar.
Men det er mange som jeg ikke kjenner som skal kjenne på magen. Jeg sier bestemt nei.
Det verste for meg er alle komentarene jeg får.

Nei ikke mange som tar på den. Men har vært 2-3 eldre på jobb som spurte om jeg var gravid å tok på den, syns det gikk helt greit :)

Ja, synes det er kjempekkelt.

Det er noen som spør om å få ta på magen og stort sett synes jeg det bare er hyggelig [emoji2] Den eneste jeg har litt utfordringer med er svigerfar... Men han får lov han også [emoji2] Jeg synes også det er veldig hyggelig med komplimenter for kroppen nå som jeg er gravid. Jeg føler meg flott og det gjør ikke noe om andre synes det også [emoji2]

Back
Topp