Tar en tur til legen... *back*

msImp

Flørter med forumet
Til legen som jeg er så gla i....
Nå har sannsynligvis symptomene jeg hadde i forrige uke hos legen utvikla seg til noe værre..Han som ikke gadd å undersøke for det var sikkert bare influensa!?
Jeg mistenker urinveisinfeksjon... Er så vondt nå :,( Skal være skikkelig klar i talen idag
!
------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem.. Legen tok prøver å sjekk som skulle sendes inn så føler jeg kan puste lettet ut at jeg denne gangen ble undersøkt vertfall =)
Blod i urin som tydet på urinveisinfeksjon, men så ut til å være noe mere så venter på prøvesvar.

Fikk også symtet meg til å få høre hjertelyden!
wiiiie! Den satt langt oppe da, 4 cm under navlen på venstre side.
*lykkerus*

Ønsker deg masse lykke til! :)

Ro_25 skrev:

Ro_25 skrev:

Godt de tok deg på alvor i dag da :)

Herlig å få høre hjerte slå <3

*TryllTryll* skrev:

*TryllTryll* skrev:

Så bra at du ble tatt på alvor. Ei venninne av meg fikk også uvi, og da bestemte legen at de skulle sende en ekstra urinprøve å dyrking for å se om hun hadde GBS-syndrom, som kan komme av uvi. Hun hadde det og fikk heldigvis antibiotika både da og under fødselen. Dette er ikke for å skremme deg, men det viruset er veldig utbredt og kommer ofte av uvi, så kan være verd en eksta sjekk :)

Det er bra stå på ditt!! de her legene som "vet best" er håpløse åsså får de oss jo til å føle oss helt blæææ i tillegg Selv har jeg endelig fått en bra og hyggelig lege, tror jeg da hehe ikke vært der så mange ganger enda.. bra du satte ned foten og fikk det sjekka

Back
Topp