tar en tur til føden

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet

mb

Gift med forumet
Nå kjører jeg en tur til føden for å se om det er noen fremgang. Har hatt maserier siden natt til torsdag nå og begynner å bli ganske sliten av det. Skal prøve å finne ut om ting er modne eventuelt prøve litt løsning av hinner hvis de tror det kan hjelpe. Har ikke så lyst til det synes det er veldig vondt. Men nå er jeg så trøtt av dette at jeg prøver alt.

ha en fin søndag.[;)]

Oi lykke til!!! Spennende...

ojoj....masse lykke til! [:D]

Masse lykke til[:)]

lykke til!!!!

hei jeg er hjemme igjen en tur. Det var tre cm åpning. Men riene var ikke sterke nok. De er litt karftigere nå så det kan være snart.......[:o] ønsker det er over, men kjenner at jeg vet det er snart og litt skremmende også

Hvis riene ikke er sterke nok kan du prøve å gå deg en liten tur så de ikke plutselig stopper igjen. Jordmor kan også gi deg noe som holder de i gang eller forsterker dem. Da slipper du å slite deg ut. Det er veldig viktig!!! Har vært igjennom det selv så jeg vet hva jeg prater om. Ingen vits i å presse seg selv til det ytterste.

Å så spennende.. lykke til!!
og så er det min tur etterpå, ikkesant?[8|]

ORIGINAL: skytte76

Hvis riene ikke er sterke nok kan du prøve å gå deg en liten tur så de ikke plutselig stopper igjen. Jordmor kan også gi deg noe som holder de i gang eller forsterker dem. Da slipper du å slite deg ut. Det er veldig viktig!!! Har vært igjennom det selv så jeg vet hva jeg prater om. Ingen vits i å presse seg selv til det ytterste.

Virket ikke som de ville det. men jeg kjenner jeg er så trøtt jeg ser dobbelt. Har holdt på siden natt til torsdag nå. Men regner ikke med jeg må over tiden i allefall. vet det snart er over nå[:)]

Lykke til mb. Håper du snart får gullet ditt.
Klem

Masse lykke til [:D]

Lykke til! Håper det skjer noe snart[:)] Har du sladrevenn forresten?

Back
Topp