Tar en tur på føden idag * oppdatert *

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja da ser det ut til at det blir en ny tur til føden på meg idag..
Har så sykt vondt når jeg går på do at jeg må syke meg opp og kvier meg skikkelig til hver do tur som egentlig er ganske ofte..[:(][:(]

Jeg snakket med de igår kveld og da ble vi enige om at jeg skulle kontakte de igjen idag om det ikke ble noe bedre eller om jeg ble værre..
Det har ikke blitt noe bedre her, så da vil jeg få de til å sjekke om det er en stein som ligger å sperrer eller om det er denne UVI som ikke har sluppet taket her [:(]

For som hun JM sa til meg igår så kan det være en stein på avveie som er på vei ut men som ikke kommer seg ut [:(]

Oka og Linda31 er min sladrevenn så jeg sender sms til de når jeg vet noe mere hvis de bestemmer seg for å holde meg der til imorgen..

____________________________________________________________________________________

Da var jeg hjemme igjen..
Tok en urinprøve og alt var fint med den, det var det eneste de gjorde..
Legen sa bare at jeg måtte drikke masse og fikk med meg 2 pinex forte..

Men jeg drikker jo masse, er jo derfor jeg flyr på do hele tiden og gruer meg som en gal for hver gang..[:(]

Jaja, da får vi bare håpe på at smertene går over av seg selv snart, for dette her er ikke noe godt[:'(][:'(]

_____________________________________________________________________________________

Da er jeg nesten bra igjen, virker som om steinen er kommet ut her nå..
Så nå gruer jeg meg ike for å gå på do lengre[:)]

uff da.. men, skal de ikke prøve å finne ut av hvorfor det gjør så vondt da? Du kan jo ikke gå sånn lenge.

Siden jeg er gravid så vil de ikke drive å styre og grave så mye oppi der..
Så jeg må desverre bare leve med det fram til junior er ute, så håper smertene gir seg snart..

Men har ikke hatt så mye vondt idag, det kommer og går hele tiden..

Det er jo en hel haug med uker igjen til du skal føde, hjelpes meg.. håper virkelig du slipper å gå med slike mserter hver dag!!
Kan det være nyrestein? det kan man jo kanskje se på ul?

ORIGINAL: Monkaponka

Det er jo en hel haug med uker igjen til du skal føde, hjelpes meg.. håper virkelig du slipper å gå med slike mserter hver dag!!
Kan det være nyrestein? det kan man jo kanskje se på ul?

Ja det er en del uker igjen, men det har heldigvis sluppet tak nå..
Så tror steinen er kommet ut nå,for nå gruer jeg meg ikke for å gå på do igjen..[:)]

Back
Topp