L Love4two Forumet er livet 3 Jul 2006 #1 Tar en tur bort for å en sjekk. Har hatt rier i hele dag. De siste har vært på 6 minutter. De er blitt vondere. Lucky2 er min sladrevenn
Tar en tur bort for å en sjekk. Har hatt rier i hele dag. De siste har vært på 6 minutter. De er blitt vondere. Lucky2 er min sladrevenn
schnuppa Forumet er livet 3 Jul 2006 #2 ORIGINAL: Hege77 Tar en tur bort for å en sjekk. Har hatt rier i hele dag. De siste har vært på 6 minutter. De er blitt vondere. Lucky2 er min sladrevenn ÅÅÅ lykke til vennen... Dette fikser du snuppa... Tenker på deg Klem
ORIGINAL: Hege77 Tar en tur bort for å en sjekk. Har hatt rier i hele dag. De siste har vært på 6 minutter. De er blitt vondere. Lucky2 er min sladrevenn ÅÅÅ lykke til vennen... Dette fikser du snuppa... Tenker på deg Klem
AleksandraMor :o) Elsker forumet 3 Jul 2006 #5 Krysser fingrene for at du er heldig og ikke å langt unna! Lykke til [:)]
mamma til 4 snart5 Flørter med forumet 3 Jul 2006 #7 Lykke til... håper du ikke må vente for lenge da..krysser fingre å tær[:D]