Tar en liten pause!!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg tar meg en liten pause herfra!!!

trenger å tenke på alt anna enn en graviditet!!! Jeg vet jo det jeg må vite å lurer jeg på noe så kommer jeg...
Sikkert noen ganger når jeg føler jeg må vite hva som skjer å!!!

Takk for støtte å hjelp jenter!!!
Noen har jo nr mitt, det er bare å sende mld eller pm om det er noe du lurer på...

Samme tenker jeg til tider,Pastella! Blir liksom litt for oppspilt til tider,veldig mye babytanker. Så lurer selv på om jeg snart skal ta en pause fra forumet. Trenger å hvile tankene,for å si det slik. Ønsker deg masse lykke til,og satser på at vi snart "ses" igjen etterhvert! [:D]

Heia vennen!

Kjempe trist at du vil ta deg en liten pause, men jeg skjønner deg kjempe godt. Hadde det på akkurat sammen måte de mnd før jeg ble gravid. Det var rett å slett litt tungt å være her inne, å jeg følte det samme som deg. Konstant tanker om graviditet...

Håper du kommer sterkere tilbake om ikke så lenge, har nr ditt så vi holder kontakten!

Lykke til videre....

Kos og klem fra Kathrine

jeg skjønner deg godt Pastella, og jeg tror nok det kan være bare sunt. Jeg har også vært her mindre i det siste, mye på grunn av at jeg trenger å fokusere på andre ting.. mange ganger er det jo nettopp det som skal til for at det klaffer. [:)]
Ønsker deg i hvertfall lykke til! Gleder meg til den dagen jeg logger meg på, og det sår "JIPPI, PASTELLA ER GRAVID!!"
[:D]

Klemmer[:)]

Hei Pastella.

Jeg tar også en pause. Kan bare ikke tenke på graviditet hele tiden.

Vi snakkes da allesammen.

Klem fra rosenjenta [:D]

Hei Pastella.

Jeg tar også en pause. Kan bare ikke tenke på graviditet hele tiden.

Vi snakkes da allesammen.

Klem fra rosenjenta
Lykke til videre da,rosenjenta! [:D] Håper det har klaffet for deg når du kommer tilbake! [:D]

Næmmen rosenjenta åsså [:(][:(][:(]

nei nei nei...ka skal skje med oss andre da [8|]

Neida...skjønner dere godt! Hadde det på samme måten for ikke så lenge siden, å var borte herfra en stund, men det var ikke så lenge.... men det var en lang periode jeg bare var innom å leste litt, å kansje svarte på noen innlegg. Men kom meg for til hektene igjen, men klart når man er her inne blir fokusen større...å skuffelsen blir større!!

Så jeg har sakt det før å sier det igjen, man er her inne på godt & ont! Men får åsså støtte, trøst å hjelp på godt & ont. Håper dere begge har det fint, tross alt! Å at dere vil komme tilbake snart...vi er her å venter...skal ta i mot dere med åpne armer *HUG*

Kathrine

Tusen takk alle sammen!!!

Savner dere kos å klem fra meg!!!

savner deg åsså [;)]

Takk kathrine!!!

Tårene sitter løst i dag ja...

Been There....! [:(]

*trøse*

ORIGINAL: Godhjerta

Håper dere kommer snart tilbake altså.
Men forstår at dere trenger en tenkepause.
Kommer til å savne dere masse. Helt sant!
Vi hørs om en liten stund da, håper jeg.
Klemmer

Godt sagt.. jeg signerer..

Back
Topp