Tar en liten pause herfra

*Plomme*

Blir kjent med forumet
Kjenner at jeg må ta en liten lesepause fra terminforumet akkurat nå. Kjenner at jeg blir ekstra nervøs og redd når jeg leser om at andre har mistet o.l., og lar meg lettere affektere enn jeg trodde. Så da lar jeg hodet få litt "pause", og kommer sterkere tilbake om litt :)

En god klem til dere som har mistet. Det unner jeg virkelig ingen å oppleve. Lykke til videre!

Må si meg litt enig i dette det er skummel lesing, frykter nesten det verste hver hang jeg går på toalettet............ :confused2

Helt enig med dere!! Må si jeg blei litt lettet nå,at det ikke bare er meg som er "hysterisk"..

Bra vi er flere som tenker det samme. Er selvfølgelig trist og tragisk alle som mister :( føler jeg er mer redd og engstelig denne gangen, så nå lar jeg være å gå inn på de trådene...
Håper det sitter en ny spire snart, hos de som har mistet.. Lykke til!!
Håper vi som er igjen her får bli her til november!

Samme her.. Tilogmed legen min frarådet meg til å lese om alle ting som går galt, fordi man blir så hysterisk å stresset over det, å i de fleste tilfeller så går det jo bra. Så skjønner deg godt altså :)

Legene anbefaler å ikke google noe når det gjelder svangerskapet. Egentlig litt enig for man blir jo litt paranoid.

Unner ingen å miste og håper spiren sitter raskt igjen :-) tar pause selv for blir redd av det og når folk skriver at de blør osv :-( beklager på det strekste :-( klem :-) <3

Back
Topp