Tar du vitamintilskudd?

Nei, men jeg spiser variert mat, endel frukt og grønnsaker og er i tillegg aktiv, så det holder foreløpig for meg ;)

Nei ikke til vanlig for jeg får nok gjennom kosthold.

Folat og d. Vitaminer. Folat fordi jeg prøver, d vit pga for lave verdier, skal få sjekka om jeg har fått dem opp igjen etterhvert, tenker jeg.

Burde ta omega 3, for jeg spiser slett ikke nok fisk.

B12-sprøyter, og prøver å huske trankapslane mine innimellom. Manglar ikkje noko anna enn B12 i følge blodprøvane.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg tar gravid vitaminer så det er folat, Omega 3 og blåbærekstrakt mener jeg :P

Jern, d-vitamin, folsyre/folat, Omega 3. Skal ta alt utenom graviditet og, trenger tilskuddet. Vært aaalt for dårlig til å ta det i det siste :/

Siden folatpillene mine tok slutt, igjen, har jeg gått over på "gravid" pakka med sånne omega2-vitaminer og kalkpille. Svelger det jeg klarer av det før jeg brekker meg, for denne blir jeg sykt kvalm av så jeg har egentlig bestemt at dette utsetter jeg beg bare for under svangerskap, og ikke ellers. Men så kjøpte jeg jo en da jeg var gravid i fjor sommer, og mistet få dager senere, så jeg har vel 3 uker igjen av pakka. Og nå går den snart ut på dato, så i alle fall til jeg får rotet meg på et apotek så skal jeg fortsette med dem. Og seriøst, ejg vurderer sterkt å finne en annen løsning ved svangerskap om jeg blir gravid... for dette er til å spy av.

Back
Topp