tar du telefonen om det er skjult nummer?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
ja, gjør du?

Jeg tørr ikke i tilfelle det er pappa :S Det er vel ingen "viktige" personer som bruker å skjule nummeret sitt :P

Ja, men det er fordi legen min ringer fra skjult nr innimellom. Tror han egentlig er hjemme og jobber i de tilfellene han ringer med skjult nr. Men tok den ikke før, og det var fordi jeg hadde en som plaget meg og ringte fra skjult nr. Men heldigvis tok det slutt for noen år siden :)

Jeg har blitt oppringt fra både politi og ambulanse med skjult nummer så nå tør jeg ikke noe annet enn å ta den. 

Selgere og sånne ting ringer jo ofte med skjult nummer. Da må jeg jo bare håndtere det når det skjer. 
Men skal ærlig innrømme at det tok lang tid før jeg svarte på skjult nummer.. Både pga selgere, en stalker og andre ting. 

Nei jeg pleier helt ærlig ikke ta tlf om det er ukjent nr, ihvertfall ikke skjult nr! hehe

Jeg pleier ikke å ta den da, nei. Men er veldig sjelden det skjer da. Pleier heller ikke ta den om det er ukjente nummer som ringer (litt rar sånn). Men da søker jeg alltid opp nummeret etterpå, og ringer som oftest opp igjen:)

Gjorde det ikke før, men nå svarer jeg fordi jeg har fått viktige oppringninger fra blant annet lege. Selgere avslutter jeg raskt samtalen med dersom det er noe slikt som benytter skjult nummer.

Tror aldri det er noen som ringer meg med skjult nummer lengre. Jeg tok slike telefoner før, for jeg hadde en venninne som hadde skjult hjemmenummer. Nå, hvis det er ukjente nummer som kanskje ser litt bedrift ut, sjekker jeg hvor de kommer fra før jeg eventuelt svarer. 

Varierer hvor "opptatt" jeg er. Aldri opplevd at det har vært viktige tlf. Og nå er det så lenge siden sist det kom samtale med skjult nr, at jeg husker ikke sist engang... Selgere har vel ikke lenger lov med skjult nr?

<3 <3 <3 <3 skrev:
Varierer hvor "opptatt" jeg er. Aldri opplevd at det har vært viktige tlf. Og nå er det så lenge siden sist det kom samtale med skjult nr, at jeg husker ikke sist engang... Selgere har vel ikke lenger lov med skjult nr?

Har du noe link til det? 

Nei det gjør jeg ikke. Heller ikke om det er et nr jeg ikke kjenner. 

det ringte noen kl 19 og da sto d skjult nummer på telefon.. så går jo ikke an å sjekke hvem d er heller :P eller ringe tilbake for den saks skyld :P

Ja, svigermor sin hustlf er skjult nr. Men ytterst sjelden hu ringer fra den da

Tlf selgerne viser jo nummra sine nå for tiden, så er helst mer redd de enn de skjulte

Er så nysgjerrig at jeg klarer ikke å la vær :P De gangene det har ringt og jeg ikke har fått det med meg, så går jg resten av dagen å lurer på hvem det kunne vært, og skremmer meg selv om det kunne vært noe viktig jeg gikk glipp av. - noe om egentlig er teit, for da hadde de jo ringt opp igjen.. Haha,

Nja, kanskje. Hvis jeg gidder.

Ja,er faktisk sjelden selgere no for tiden ringer uten nr.......

Jeg, og jeg svarer ikke om jeg ikke vet hvem som ringer heller :p

Back
Topp