Tar du mye bilder av barna?

M

Moderator Kristin

Guest
Nå laget jeg nettopp en tråd om dere deler bilder av barna deres.
Da lurer jeg jo også på om dere tar mye bilder av barna deres? Både profesjonelt og privat?
 
Ja. Har tusenvis av bilder av barna. Betyr mye for meg å kunne se tilbake på bilder og filmer av barna :)
 
Ja, veldig mange, privat.
 
Ja, veldig.. privat.
Men ikke så flink til å framkalle, lage album. Har alt på PC
 
Før; ja. Nå; ikke særlig. De er såpass store at de syns ikke særlig om det lengre. Jeg får lov i spesielle anledninger da. Som bursdager, helligdager og slikt [emoji849][emoji23] Vanskelige unger
 
Tok en del bilder første året hans og har laget album. Skulle gjerne gjort tatt mange bilder nå også, men han står aldri i ro lenge nok [emoji23]
 
Vet en tar mange bilder når treåringen utbryter: "bilde, mamma!" fordi de gjør noe gøy. :p
 
Tar veeeldig mange privat! Så er tantebarnet mitt utdannet fotograf, så blir en del av fotografbiler også :p
 
Ja, vi tar maaaaange bilder, og har altid gjort det. Veldig kjekt å ha og kunne se tilbake på. Tar ikke ofte hos fotograf.
 
Huff, nei. Jeg glemmer å ta bilder og det er jeg skikkelig lei meg for! Når noe spesielt skjer så blir jeg så opphengt i øyeblikket at jeg ikke kommer på å ta frem mobil eller kamera. Lille liker heller ikke kamera eller mobil, så hun slutter med det hun holder på med og får en alvorlig mine om hun ser et kamera eller en mobil.

Jeg skal skjerpe meg nå i sommer så jeg får til litt. Ser noen klarer å lage album av bilder fra nyfødttiden alene, det hadde blitt få sider i det albumet om jeg hadde lagt i hvert fall!
 
Back
Topp