Tar du lett til tårene?

Nei, heldigvis. Jeg er mer lettrørt, men ikke "hormonell".
 
Jepp, griner stadig. Både av glede, irritasjon, sorg og entusiasme
 
Ja og det er litt plagsomt. Små ting som jeg ikke hadde reagert på hvis jeg ikke var gravid, blir store ting som får meg til å gråte. Så ser fram til det går over.
 
Litt lettere enn ellers kanskje, men mest når jeg er sliten, da kan jeg begynne å gråte helt ut av det blå.

Forrige gang jeg var gravid husker jeg at jeg kunne begynne å gråte av å f.eks. ikke rekke trikken, men sånt har jeg ikke grått av denne gangen, i alle fall ikke foreløpig!
 
Det variere fra dag til dag, men jeg gråter mye lettere nå enn før jeg ble gravid. En ting som virkelig får meg til å grine nå om dagene er premature babyer. De er så små og hjelpesløse.
 
Ikke så voldsomt, men jeg gråter over andre ting enn tidligere. Hadde regnhyret til sønnen vår hjemme til vask og glemte det da han skulle i barnehagen. Det pøsregnet hele dagen. Jeg gråt da jeg kom på at han var i barnehagen uten regnhyret. (han fikk låne et de hadde der, så det gikk helt fint)
 
Egentlig ikke, men kan plutselig gråte uten at jeg forstår hvorfor, eller har noen egentlig grunn til det - så det føles litt tullete.. Som når jeg plutselig fant ut at jeg måtte steke 5 kg medisterkaker pga dato på pakken, så ble det visst helt uoverkommelig, og jeg klarte ikke slutte å gråte... Følte meg veldig hormonell... :laughing002
 
Back
Topp