Tar du lett til tårene nå i svangerskapet?

Ja :p
 
Ja, mye lettere... :)
 
Det gjør jeg helt klart. Har passet en valp de siste to ukene. Begynte å gråte fordi samboer sa hardt nei til henne da hun begynte å gnage på sofaen. Jeg knakk helt. Ville ikke gjort det ellers. Skal ikke så mye til for tiden.
 
Det gjør jeg helt klart. Har passet en valp de siste to ukene. Begynte å gråte fordi samboer sa hardt nei til henne da hun begynte å gnage på sofaen. Jeg knakk helt. Ville ikke gjort det ellers. Skal ikke så mye til for tiden.
Huff da, er jo ikke synd i hunden sånn egentlig :laughing002
 
Bare til bedårende barnefilmer vi ser med ungene :hilarious:
 
Jaa, så ekstremt òg.. Gråter for alt og syns forferdelig synd i gubben som må leve med meg om dagane :p
 
Jeg tar lett til tårene enten det er med eller uten gravidhormoner, så jeg har ikke merket forskjell:hilarious:
 
Uten tvil. Litt opp og ned hvor mye, og noen ganger er jeg lei meg og gråter helt uten grunn. Bare fordi.
 
Jeg har ved ett par tre anledninger blitt forferdelig trist i bilen på vei hjem fra jobb. Helt ut av det blå har tårene begynt å fosse :arghh::hilarious:
 
Ja, det kan være ganske ille iblant også:hilarious: når jeg først begynner klarer jeg ikke å slutte. Her om dagen sprutet det fett fra stekepannen på babymagen og det gjorde jo ganske vondt i noen sekunder, og tårene kom. Men etter det sluttet å gjøre vondt så bare fortsatte tårene og jeg klarte ikke å stoppe så mannen måtte ta over stekingen og jeg måtte løpe på badet. Da følte jeg meg ganske så overfølsom :hilarious:
 
Blir lettere rørt nå og synes en del ting er vonde å se på, naturprogrammer om dyr som lider f.eks. :arghh: Gråt for første gang foran min samboer her om dagen når jeg knakk sammen av flyttestress, det er jo en solid grunn til å bryte sammen litt men jeg ville aldri ha reagert sånn om jeg ikke var gravid.
 
Back
Topp