Tar du lett til tårene i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Etter jeg fikk førstemann så skal det ikke mye til altså :hilarious: kan skifte kanal på tv, og egentlig ikke ha fått helt med meg hva det handler om, men om noen griner, da er det gjort :joyful:

Så det programmet til Solveig Kloppen her om dagen, gud a meg. Tror jeg hulka :oops::arghh::arghh:

Grein på lørdag.... Sånn skikkelig! Er lettrørt fra før av, men dette tok kaka. Diskuterte med samboer hvilket utstyr jeg hadde skaffa til lille karamellen. Og han steila og hadde masse innvendinger på å få en brukt dyne og vognpose etter bestevenninna mi sine barn. Trodde ikke han hadde noen formeninger om dette. Og ble skikkelig tatt på senga. Da rant tårene gitt! Til tross for at vi ikke krangla eller at jeg syns det var noe problem egentlig.

Hormonella Haha!!

Tegnefilmer, fødeavdelingen, one born every minute, småsnutter på facebook av katter og elefanter som blir reddet. Lillemann som kommer å gir meg klem og kyss helt uten videre. Samboeren min, når han snorker om natta og vekker meg.. Det meste egentlig..

Gråter veldig lett i svangerskapet merker jeg :laughing002 Både når jeg er trist, glad, rørt og sint.

Tegnefilmer, fødeavdelingen, one born every minute, småsnutter på facebook av katter og elefanter som blir reddet. Lillemann som kommer å gir meg klem og kyss helt uten videre. Samboeren min, når han snorker om natta og vekker meg.. Det meste egentlig..
Det aller meste med andre ord?? :laughing005

Kan trøste deg med at det ikke har gitt seg hos meg enda, og min er to år :P

gråter hver jævla dag, uten god grunn,,,, hormoner suger...

Begynte og grine inngår i bilen pga hørte den gammle sangen som jeg hørte på når jeg var ca 20-22 .. var heldigvis alene når jeg sang og gråt :laughing021
Også måtte jeg le litt av meg selv og for og sitte og grine av det :laughing021

Back
Topp