Tar du lett til tårene i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Når jeg kommer på "offer" som mine egne foreldre gjorde for meg som barn og jeg vet at for meg vil ikke det være et "offer" for mitt barn. Eller når samboeren er overraskende snill mot meg.

Er så lettrørt fra før at det håper jeg ikke. [emoji23] Synes ikke jeg ble så veldig hormonell sist gang og går greit så langt. Mannen hadde også forventet mer enn det som kom forrige gang.

Barseltårene derimot... oh my... det ble et sjokk for begge to [emoji23][emoji23][emoji23]

Gråter av Navy Ncis :P

Er veldig lett rørt til vanlig, men nå er det helt ekstremt.
Gråter av alt og ingenting hele tiden, gråt vel sikkert halve arbeidsdagen i går...

Det er så mye følelser rundt å være gravid, skummelt og masse glede på en gang, har begynt å tute litt når jeg har snakket med kjæresten om alle tankene og bekymringer...
Men har også tatt til tårene av ingen spesiell grunn...

Jaa! Får klump i halsen bare jeg tenker på jul. Var akkurat det samme forrige svangerskap :p da grein jeg hele jula, fordi jeg syns det var så koselig! Hehe! Og kjenner jeg er helt lik denne ganga. Idag bestilte jeg ÅTTE julefilmer på nettet[emoji23] Hahaha føler meg heeeelt gal [emoji23]

Back
Topp