M
Moderator Amalie
Guest
Hva får deg til å gråte? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi aussi. Det eneste var at jeg fikk noen heftige barselstårer. Det føltes ut som om det rant uavbrutt. Håper ikke det blir likt denne gangen, for det var grusomt. Skulle ellers ønske jeg hadde litt mer synlige følelser å by på.Nei, gjør ikke det. Er en hard nøtt, gravid eller ikke![]()
Samme her. Den femte dagen( etter fødsel) åpnet slusene seg, helt sånn plutselig. Helt ukontrollertMoi aussi. Det eneste var at jeg fikk noen heftige barselstårer. Det føltes ut som om det rant uavbrutt. Håper ikke det blir likt denne gangen, for det var grusomt. Skulle ellers ønske jeg hadde litt mer synlige følelser å by på.
(blir ikke lei meg). Dette er ganske forvirrende for de som er rundt meg. Jeg er ikke trist, har bare fått en ny måte å le på. Jeg var også hardt rammet av barseltårer! Hikstgråt første gang vi skulle spise middag hjemme etter å ha kommet hjem fra sykehuset. Håper også det ikke skjer denne gangenMoi aussi. Det eneste var at jeg fikk noen heftige barselstårer. Det føltes ut som om det rant uavbrutt. Håper ikke det blir likt denne gangen, for det var grusomt. Skulle ellers ønske jeg hadde litt mer synlige følelser å by på.