Tar du initiativ til sex?

• Trådstarter Trådstarter miriann25
  • Opprettet Opprettet
M

miriann25

Guest
Hva Gjør dere når dere tar initiativ til sex? Jeg legger meg oppå brøstet og legger hånda rundt han når han ligger naken.

Jepp ofte :p
Kommer an på hvor vi er.
Er vi i stuen så begynner jeg endten å beføle han, eller gir han ett kyss å reiser meg for å gå ned , begynner å kle av meg på veien :p

I senga er det å mye beføling :)
Å også hint :) som feks om han vill være med i dusjen

Her holder det å kysse ham i mer enn tre sekunder, så er det tydeligvis initiativ... :p
hehe ja, her også, er de ikke noe respons etter 5sek så får det være :p Slikker på øreflippen hans, da er det bankers :p

Beføle litt eller sette meg på fanget og kysse han :) eller bare traske ut i undertøy eller mindre :)

Ett saftig kyss er nok her i gårn ;)

Ja, det gjør jeg. Jeg pleier bare å legge armene rundt ham, kysse og løfte den ene benet oppå hofta hans. Da vet han hva jeg vil og har ikke fått nei til nå, vertfall. :P

Nå tar jeg ikke ofte initiativ, siden graviditeten gjør at sex er rett og slett vondt.

Men normalt så gjør jeg det, og trenger ikke gjøre så mye, om vi er ved siden av hverandre, så stryker jeg han bare nedentil, så er han klar :p og om han er litt bortenfor meg så sier jeg bare " duuu" og ser på han med ett kår blikk x)

Har og hendt at jeg har sendt ha melding om han er I stuen og jeg på rommet, og bare skrevet : sex?

Ja, det hender både titt og ofte;)

Jeg kiler og stryker på ham og trekker forsiktig i boxeren hans.. :) Oftest han som tar initiativ, jeg er megasjenert ;)

Back
Topp