Tar du folat?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Spiste du folat første trimester? Og kanskje i prøvetiden?

"Passer du på å ta det viktige B-vitaminet folat mens du prøver å bli gravid og de første tre månedene i svangerskapet, øker sjansene for å få et friskt barn. Med et godt kosthold kan en få i seg nok folat, men før og under graviditeten er det anbefalt å ta et ekstra tilskudd."

Les mer om viktigheten med folat her.

Ja. Har spist det siden jeg ble gravid i fjor sommer.

Ja har spist det av og på i 2 år:)

Har tatt det siden vi begynte å prøve i juni 2017.

Har tatt Trio B og det er inkludert. Men, begynte med multivitaminer for gravide så snart jeg testa positivt.

Har tatt folat siden rundt mai og Nycoplus Gravid siden vi begynte prøvingen i september [emoji4]

Begynte på folat når jeg ble gravid nå så tar både det å multivitamin :) også spiser eg masse egg [emoji85]

Begynte på folat når jeg ble gravid nå så tar både det å multivitamin :) også spiser eg masse egg [emoji85]
Spiser også en del egg. Bruker det sammen med et glass appelsinjuice som multivitamin. [emoji14] Tar folat i tillegg, og har gjort det siden nyttår.

Har vel spist folat i snart 1 år :dance008. Kjeempe viktig å ta, så det har eg gjort fra før vi har prøvd og til nett over i 2 trimester på alle graviditetane. :thumleft

Har tatt det i halvannet år, siden vi startet å prøve

Tar folat, omega 3, D vitamin og C vitamin [emoji4] burde jo heller bare kjøpt en slik pakke med alt i men [emoji28]

Tar folat og omega 3 [emoji4]

Folat taes hver dag [emoji4] Tok hele svangerskapet forrige gang og kommer til å gjøre det samme denne gangen også [emoji106]

Ja, begynte med folat når vi begynte å prøve. [emoji4] Tar omega 3 også[emoji1303]

Back
Topp