Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nycoplus vil jeg tro er ganske nært det de sier [emoji4]Jepp. De jeg tar, nycoplus sine d3, inneholder 21.4 (eller noe sånt). Men jeg tar de det skal være 10 mg i, så lurer på hvor mye over de er?
Hva skal du sette på opptak???Skal sette det på opptak Takk for påminnelsen.
21,4 er vel enten innenfor akseptert innhold eller nærme ihvertfall [emoji4]Jeg tar sånne tabletter. Men var ikke så ille den jeg tar da. Må ta den for å få opp noe ekstrem mangel. Legen sa at jeg minst skulle ta dem. Så at det er 21.4 i dem i stedet for 20 er ikke så ille for min del. Spesielt siden jeg ikke altid husker å ta den
Om man har mangel er det lurt å ta d vitamin, dessuten er det ikke altfor ille sprik på de fleste, skulle selvsagt hvert bedre, kjedelig å betale for noe og ikke få det som står på pakningen, men verste var jo absolutt vita sin, så sålenge man holder seg unna den og tar jevnlige prøver så oppdager man om man enten får for mye eller for lite.Jeg har mangel på blandt annet d-vitamin, så skulle tatt det, men er generelt skeptisk til å putte slikt i kroppen, og ble ikke akuratt mindre skeptisk av det der!
Ja glad jeg kjøpte den legen ba meg om å kjøpe.21,4 er vel enten innenfor akseptert innhold eller nærme ihvertfall [emoji4]
Ser ut som om det er bedre å ihvertfall kjøpe på apotek fremfor andre steder