Tar du bilder av magen?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Nå begynner kansje noen av magene deres å synes?
Tar dere noen bilder, eller er dere ikke den typen? Tar dere hver dag, en gang i uken, mnd?
 
Jeg har tatt to bilder. Liggende på ryggen i sengen før toalettbesøk om morgenen. Da ser jeg liten kul. Ellers ingen bilder ennå.
Har for mye mage fra før av, så er vel det som litt gjør at jeg ikke helt tar gravidbilder
 
Har tatt 2 til nå:happy:
 
Tar nesten hver uke :)
 
Tok et bilde på 18+0 da jeg syntes jeg for første gang kunne skille mellom tjukkas-/luftmage og babymage - tenkte å fortsette en gang i uka fra nå.
 
Nei, tar ingen bilder. Ikke noen spesiell grunn egentlig, så bør vel kanskje tenke på det. Med han første tok jeg bilde hver måned, på samme sted. Har enda ikke sett på de, nå er han to. :hilarious:
 
Tar hver uke. Egentlig mest for å se forandringen selv , for legger jo egentlig ikke merke til det når man bare "lever i det" hele tiden
 
Nå begynner kansje noen av magene deres å synes?
Tar dere noen bilder, eller er dere ikke den typen? Tar dere hver dag, en gang i uken, mnd?
Tok bilder hele tiden i forrige svangerskap. Denne gangen har jeg ikke tatt et eneste bilde... Føles liksom ikke viktig.
 
Back
Topp