Tar du bilder av magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Selv både filmet jeg og tok bilder av magen. Det er kjempekjekt å se på nå i ettertid. Så om du ikke gjør det, så anbefaler jeg det.

Men tar du bilder? er du flink til sånt?

Dessverre lite flink, men mye fordi at jeg ikke liker kroppen min slik den er nå og kan ikke vente med å få "tilbake" min gamle kropp. Føler meg ikke vel i det hele tatt :/

Ikke tatt noe bilde ennå, har det sånn som hun over skriver. Føler meg ikke vel i det hele tatt.

Jeg har tatt bilder jevnlig siden rundt uke 12 for å se utviklingen :-) Veldig gøy å se forskjell fra uke 12 frem til uke 30 når det gjelder magestørrelse. Jeg følte jeg hadde fått litt mage i uke 12, men ser nå at den nok bare var oppblåst :-P

Jeg tar bilde for hver uke. Kommer også til å ta litt utenom og filme bevegelser. Lyst å få tatt noen "proffe" gravidbilder, vet ikke om jeg kommer til å koste på fotograf el om jeg skal prøve at ei venninne tar noen bilder.

Har tatt noen bilder men ikke mange. Sist tok jeg vel hver uke. Denne gangen tar jeg når jeg kommer på det. Kanskje en gang i måneden.

Har også tatt hver uke siden uke 12:)
Filmer bevegelser også, når han ikke er helt kamerasky:hilarious:

Tar bilder innimellom, men bare når jeg føler meg fin - og det er langt i fra hver dag :D

Ja, hver uke. Noen ganger flere ganger i løpet av uken. Magen er så varierende. Enkelte dager kjempe stor, andre ikke...

Back
Topp