Tar du bilder av barna til julekort?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ikke egne bilder med julemotiv og nisseluer. Vi valgte ut noen fine bilder fra året som gikk :-)

Jepp :) vi skal snart i studio å leke oss igjen :) gleder med!

Ja, skal ta bilder av de om et par uker

Jepp!! :D blir såååå fint såååå :D

Varierer om det er bilder tatt for å være det eller om det er bilder vi likevel har tatt i løpet av året.

Ja, gjorde det tidligere i uka. Sambo har masse fotoutstyr, så rigget til et "ministudio" hjemme i stua. Kledde på mini et nydelig strikkasett, nisselue og laget en liten julegave han fikk leke seg med. Ble mange fine bilder :)

Jeg skal.... Er planen i alle fall... Så får vi se hva jeg faktisk gjør :p *utsette utsette utsette*

har nok å bruke pengene på akkurat nå så julekort blir det ikke i år.

Har planer om å gjøre det, men vi får se om vi kommer så langt.

Jepp :)
Er vel på tide å få tatt de snart :p

Ja, har planer om å få gjort det! Tenker å ta bilder selv, må bare få kjøpt nisselue først.

Ja:) fikk en knallfint bilde, som alldeles ikke er jule inspirert, men det ble så fint at vi tok det på julekortet ;) så mulig vi får en del kommentarer på at julekortet ikke er særlig "julete"

Tenkte jeg skulle prøve å ta i dag. Tenkte å kle jenta i nye ullkåpa ned lue til og storebroren i ullgenser og lang strikket nisselue. Ute på et pledd med brun vegg bak. Hvis det ikke regner. Lurer litt på rekvisitter.....

Ja, synes det er så koselig å bådegi og få julekort :-)

Prøvde å ta, men lille var ikke samarbeidsvillig :p

Back
Topp