tar det aldri slutt...

Linn1992

Flørter med forumet
Etter den dramatiske torsdagskvelden har jeg hatt store smerter, menslignende... så ille iblandt at du ikke vet om du ska sitte, ligge eller ja... så plutselig i dag... Nok en omgang med blødning.... har småblødd eller hatt sånn rosa utflod helt siden torsdag.. Men i dag blødde jeg kraftig igjen, med klumper og alt... Synes det er leit og tar fra meg alt mot... Kan det virkelig ha gått galt enda alt var bra natt til fredag? :( UL i morgen igjen... Men føler alt er tapt :/

showsilk skrev:
Etter den dramatiske torsdagskvelden har jeg hatt store smerter, menslignende... så ille iblandt at du ikke vet om du ska sitte, ligge eller ja... så plutselig i dag... Nok en omgang med blødning.... har småblødd eller hatt sånn rosa utflod helt siden torsdag.. Men i dag blødde jeg kraftig igjen, med klumper og alt... Synes det er leit og tar fra meg alt mot... Kan det virkelig ha gått galt enda alt var bra natt til fredag? :( UL i morgen igjen... Men føler alt er tapt :/

Selvom det er vanskelig,syntes jeg du burde prøve å slappe av(lettere sagt enn gjort) Hvis det samme skjedde på fredag,er det nok ikke noe farlig denne gangen heller:) Noen blør i svangerskapet,andre ikke...Uansett masse lykke til..Prøv å ta den ett varmt bad/dusj og legg deg i sengen og slapp helt av..Sender deg en klem..

Jeg har hatt det samme.. kraftig blødning, klumper og brunt og rosa utfold etterpå. Utrolig nok var det en frisk sprellende baby der sist mandag, og skal på ny UL ons.
Er du mye aktiv? Jeg fikk råd om å ta det mest mulig med ro mens den "truende" aborten pågikk. Og blødningen stoppet. SÅ ja.. det kan faktsik ha gått bra! Men skjønner bekymringa di... er akkurat der selv.
Lykke til!

Back
Topp