Tar dere vitaminer!?

Jeg tar vitaminer og omega 3 for gravide(lifeline care gravid). :-)
Jeg kaster mye opp og har ikke matlyst, så jeg får ikke i meg det jeg trenger uten vitamintablettene. Tar tablettene på kvelden så det er mindre sjanse for at de kommer opp igjen.

Kun tatt folat

Jeg tok folat frem til uke 12. Nå tar jeg ingenting, men jeg spiser sunt og variert. Har ingen mangler

Jeg kjøpte omega 3, men er dårlig på å ta dem. Sluttet med folat.

Har vært dehydrert pga oppkast så må ta Pyridoksin og ett multivitamin ifølge legen. Så tar jeg Omega 3 også. Tok ikke folat da jeg var så dårlig og pillen fremprovoserte oppkast.

Jeg hsr sluttet med folat og tar tran hver morgen:) er ikke så god på å svelge tabeletter..også går eg på noe blodfortynnende pga habituell abort

Folat, D-vitamin og multivitaminer. En gang iblant tar jeg tran, men det er ikke favoritten når jeg er kvalm og uggen.

Pga mangel så tar jeg D-vitamin til vanlig. Omega-3 tar jeg og fra før.
Folat er det eneste jeg tar pga graviditeten.
Har kuttet ut tilskudd i forbindelse med trening.

Tar omega 3 multivitaminer, pluss kalsium siden jeg ikke tåler melk i kostholdet. Tidligere tok jeg forlat i tillegg.

Tar multivitamin og folat! Må ta dette hele svangerskapet grunnet andre medisiner jeg tar.

Jeg har kjøpt den gravid pakken fra apoteket, men kjenner jeg sliter litt med å svelge de ned.. Er på dag 2, så håper jeg blir mer vandt til de etterhvert..

Back
Topp