Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Tar ikke vare på alt jeg heller altså, men noe er koselig å bevare synes jegTar vare på det en stund, men så går d i søpla. Ungene leker som regel med det slik at d blir ødelagt. Jeg er ikke en samler, så her kastes ting (til hoardersamboeren sin store frustrasjon ).
Det er veldig koselig å ta vare på ting som blir laget til jul og påske har selv noe vi tar opp hvert årHar en stor eske på loftet full av ting og tegninger som de to eldste har laget. Har også jule- og påskepynt som tas frem hvert år. Fortsetter nok med det med minste også (hun har ikke laget noe enda.. )
Ja, elsker å henge opp pynten de har laget på juletreet Tror de syns det er litt stas selv også..Det er veldig koselig å ta vare på ting som blir laget til jul og påske har selv noe vi tar opp hvert år
Jeg synes det fortsatt er stas når mamma tar frem det jeg har lagetJa, elsker å henge opp pynten de har laget på juletreet Tror de syns det er litt stas selv også..
Nei, tegninger kan det bli litt mye av jaAlt er spart på.
Ja, altså, ikke hver eeeeneste tegning, for det blir en del av dem, men vi har noen esker med minner.
Samme praksis herTar vare på det som er "skikkelig" lagd, vet ikke helt hvordan jeg bedre skal beskrive det tar ikke vare på alle tegninger, men de han har brukt tid på og de tingene de lager som aktivitet i bhg. Noe henges opp og settes på kommoder (byttes gjerne ut etterhvert) og da legges de i en boks hvor jeg samler alt han har lagd.