Tar dere vare på det barna lager i barnehagen?

Cimb

Glad i forumet
Vi får ikke så mye med hjem fra barnehagen, men ser på app at de lager en del og er kreative. Det vi får med hjem har jeg i en bladholder eller det settes i skap og henges på vegg :)

Tar dere vare på ting, eller blir det kastet?​

Tar vare på det en stund, men så går d i søpla. Ungene leker som regel med det slik at d blir ødelagt. Jeg er ikke en samler, så her kastes ting (til hoardersamboeren sin store frustrasjon :p ).

Har en stor eske på loftet full av ting og tegninger som de to eldste har laget. Har også jule- og påskepynt som tas frem hvert år. Fortsetter nok med det med minste også (hun har ikke laget noe enda.. :p)

Tar vare på det en stund, men så går d i søpla. Ungene leker som regel med det slik at d blir ødelagt. Jeg er ikke en samler, så her kastes ting (til hoardersamboeren sin store frustrasjon :p ).
Hehe :P Tar ikke vare på alt jeg heller altså, men noe er koselig å bevare synes jeg :)

Har en stor eske på loftet full av ting og tegninger som de to eldste har laget. Har også jule- og påskepynt som tas frem hvert år. Fortsetter nok med det med minste også (hun har ikke laget noe enda.. :p)
Det er veldig koselig å ta vare på ting som blir laget til jul og påske :) har selv noe vi tar opp hvert år ;)

Alt er spart på. :)
Ja, altså, ikke hver eeeeneste tegning, for det blir en del av dem, men vi har noen esker med minner. :D

Tar vare på det som er "skikkelig" lagd, vet ikke helt hvordan jeg bedre skal beskrive det :p tar ikke vare på alle tegninger, men de han har brukt tid på og de tingene de lager som aktivitet i bhg. Noe henges opp og settes på kommoder (byttes gjerne ut etterhvert) og da legges de i en boks hvor jeg samler alt han har lagd.

Tar vare på det som er "skikkelig" lagd, vet ikke helt hvordan jeg bedre skal beskrive det :p tar ikke vare på alle tegninger, men de han har brukt tid på og de tingene de lager som aktivitet i bhg. Noe henges opp og settes på kommoder (byttes gjerne ut etterhvert) og da legges de i en boks hvor jeg samler alt han har lagd.
Samme praksis her :)

Har lyst å ta vare på ting ihvertfall så langt. Til nå har det kommet to elefanter som henger på kjøleskapet. Gutten min starta på bhg i august.

Det meste tas vare på. Jeg har begynt å spørre hva han tegner og skrive det på tegningene, og har sett noen ta med tegninger i kalendere, fotobøker osv. Har også Davincirammer med plass til 50 ark.

Tar vare på en del, spesielt de litt mer ordentlige tingene som de lager til jul og påske. Men sparer ikke på alle tegningene hun kommer hjem med [emoji85]

Samler i et års tid av gangen og så går jeg gjennom og tar vare på det som er noe å samle på :p

Samler som gal. Elsker alt barna lager. :)

Jeg har laget en perm der vi putter tegningene i plastlommer men bare de som er brukt mye tid på eller noe spesielt ( første gang hun skrev navnet sitt o.l )
Resten går i sølpla etter hvert. aldri blitt etterlyst.
Julegaver, påskepynt og slikt blir alltid samlet på.

Ja vi tar vare på alt de lager. Det er jo så gøy å se på når de blir større.
Tegninger er jeg foreløpig veldig usikker på. Men vi tar vare på så mange som mulig og så kaster jeg vel de fleste etterhvert, da det foreløpig kun er noen streker på et ark, og det blir mange av dem etterhvert :-P

Vi fikk med oss en plante hjem i sommer, den har vi forbarmet oss over og den begynner å bli diger!
Ellers tar vi vel vare på det meste, men har ikke noe system da.. burde hatt det!

Back
Topp