Tar dere rundvask før jul?

Er nøye til vanlig med husvasken, venner mener vi har rundvask hver helg:joyful: men pynter aldri før vinduene er nypusset, liste og gulv er vasket. Tar også fram møblene for å være sikker på at jeg får med alt;)
Inni skap og skuffer tar jeg når det trengs., venter ikke med å ta det til jul.

Prøver å ta litt ekstra da, ja :) Begynner å god tid før, så slipper det å bli så mye i desember.

Nei, det har jeg aldri sett vitsen med. Det er nok som må gjøres i desember om ikle man skal lage seg mer arbeid. :)

Ikke rundvask, men gjør så godt jeg kan. :) Når mannen kommer hjem 6 desember skal jeg vaske litt mer. Kun tatt bord og vinduskarmer enda. Er håpløst å gjøre noe alene med to gale unger.

Ikke sånn klassisk rundvask nei. Men vi er ganske enkle på det på det jevne. Så vi vasker ekstra til jul (bl.a) også ja.

Vasker og rydder grundig alle rom før jul. Men det gjøres i Oktober og November slik at alt er ferdig til Desember. Noen steder hopper jeg over vaskinga, da det ikke alltid er nødvendig eller hensiktsmessig alle steder. Eksempelvis ble ikke lekerommet og unga sitt rom (de deler) vasket i år. Da storebror skal få lekerommet som soverom i Januar og da blir de rommene vasket når de ominnredes.

Back
Topp