Tar dere på sengklær?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Har dere sengklær på i seng /vugge /vogn før babyen kommer? Eg hadde det til dei første. Men det er så fort gjort når babyen komme hjem fra sykhuset så sjønner ikkje hvorfor eg hadde det klart :p har ikkje gjort det klart nå. Men hadde tenkt og reie opp senga og vugga snart :p er 37+5 så det blir jo ikkje stående lenge. Det gjore det med dei første :p bytta i gjen til Nr 1 for eg var redd det var for mye støv der:p

Nei, har ikke gjort det enda. Tror jeg venter til vi kommer hjem fra sykehuset.

Nå står babysengen, kurv, vogn og bilstol klart på kjellerstua men alt er tildekt av plast. Er sjeleglad for det, for himmel hvor mye støv som ligger oppå plasten etter kun en uke. :o

Er jo enda en måned igjen til termin. Så om ingenting skjer før da så kan det hende jeg trekker på når terminen nærmer seg.

Kommer til å re opp ja. Tenkte i utgangspunktet ikke vogna, men siden vi skal bort i påska og hun kan komme før terminen må vi jo ha med vogna, så da følger resten med da :p

Jeg tenkte det, men det kan jo også være fint for storesøsken å gjøre klart sammen med pappaen før vi kommer hjem. Må sikkert skrive en liste over hva som må være klart ;)

Tenker det går så fort at det gjøres når vi kommer hjem fra sykehuset. Med mindre jeg blir grepet av enda mer akutt redebygging enn jeg allerede har, og bare MÅ gjøre det før :p

Har gjort klart til senga, men dagsenga og vogna fikser vi ved behov etter fødsel. Tenker det er greit å være ferdig med det, og resten av sengeklærne er vasket og lagt et beskyttet sted til det trengs :)

Alt er vasket og klart, men legger ikke på sengetøyet før vi kommer hjem :) fort gjort og så blir det ikke støvete ;)

Nei, det tar meg 1 min å gjøre det når vi kommer hjem fra sykehuset :P
Vil ikke det skal ligge å samle støv i flere uker i forveien :)

Har gjort det og lagt pledd over:-) greit med alt som er unnagjort, samtidig greit å ha noe småtteri å kose seg med i disse lange dagene:-)

Jeg kommer til å gjøre det... Koser meg sånn med disse babytingene og synes det er veldig fint å ha alt klart til han kommer. Usikker på vogna, men tror jeg rer opp i den også :) vugga på stua skal det bare lammeskinn oppi pluss et laken på madrassen, men her er hverken vogga eller madrassen klar enda da... Senga rer jeg nok også opp med sengekanten, laken og dynetrekk, men kommer til å legge et teppe over slik at det ikke blir støvete :)

Her i huset er ingenting klart ennå. Er fortsatt i full jobb, og permisjonen starter ikke før 4.april. Så føler at jeg har fortsatt har god tid :-)

Har redd på månesenga siden den står i stua til pynt men venter nok litt til med vogn og seng. Føder jeg før jeg får redd på så tar sikkert svigermor seg en tur å gjør ting klart for oss :) hvis ikke er det plenty av tid til å gjøre det når vi kommer hjem. Mannen fungerer heldigvis han og ;p

Nei, rer opp når vi kommer hjem. Vet aldri når baby kommer, vil ikke legge babyen i sengetøy som kanskje har samlet støv i flere uker :p

Væntar. Tenkte legga det en plats så ska mannen på legga det på samma dag som me kommer hjem

Samboeren rer vel opp til henne mens jeg er på sykehuset tenker jeg. Nå er sprinkelsenga full av babyklær og utstyr i påvente av ny garderobe

Vognen er kommet opp.med nyvasket pose og datteren min har pyntet med myggnetting med stjerner på . vuggen er klar med madrass ikke sengetøy på. Og sengen har vi ikke montert vi er midt i flytting.så alt er litt hipps om happs.

Rer opp når vi kommer hjem, er så fort gjort;)
Var annerledes med nr 1 og nr 2 gitt - da var alt klart i veldig god tid:p
Nå begynner konturen av vårt soverom å bli klart, så hvis vi får flyttet inn der før babyen kommer kan de jo hende jeg får enda mer redebygge-behov og fikser det da;)

Back
Topp