Tar dere og barna tran?

Ja, det gjør vi.

ikke bjørner, ikke tabletter, ikke noe annet enn god gammeldags Møllers tran :)
Og jeg vet det finnes selolje og krill og gud veit. Men vi bruker tran, og er fornøyd med det :)

Jeg tar kapsler, lille får fortsatt kun d-dråper.. Aldri hatt suksess med å gi ham tran, han spytter det bare ut over alt! :S Hvordan gjør dere det??

Jepp, mini elsker det. Kan kanskje ha noe å gjøre med at pappan tar først og sier "naaaaam" (han synes det er godt !!?) og så får mini en skje. Jeg tar nå sånne kapsler som følger med "gravidboksen" min med vitaminer og alskens rare piller :p

Jenta på tre er glad i tran og tar det hver kveld.

Vi har prøvd å gi det til minstemann på to go en halv måned også, men det blir så mye søl. Han er ikke akkurat noen røver til å svelge unna, så vi gir ham foreløpig d-vitamindråper. Håper han kan spise tran når han blir litt flinkere til å spise av skje.

Samboeren tar tran, men jeg takler ikke smaken, så jeg tar d-vitaminkapsler.

Jeg spiser kaplser og knøtt får sånne fisker. Mannen er sær og vil ikke ha :P

Mickan får d-vitamindråper.

Jeg har akkurat blitt satt på pilleregime;
dobbel d-vitamindose + omega3kapsler. 
Håper det fikser svimmelhet + slappogsliten.

Simen tar tran mens jeg tar kapsler.

Vi tar trantabeletter, og lille i magen skal få Møllers tran når han blir stor nok til det ja :)
Er veldig for tran, har vokst opp med det selv!

Frida får vanlig tran, og hun elsker det!
Jeg tar trankapsler,den nye typen som man ikke får oppstøt av, for jeg klarer virkelig ikke flytende tran! Å ta det er greit, men ikke å gulpe tran resten av dagen. 
Mannen tar ikke tran. 

Jeg spyr av det, så nei...

Mini fikk beskjed av legen på helsestasjonen at han kom til å bli sterkere, løpe fortere og sparke ballen hardere om han tok tran, så han har blitt helt hysterisk på at han MÅ HA!

Nei, det gjør vi ikke.
Syns det smaker helt grusomt!
Her går det i sanasol, også ELSKER Ida makrell i tomat, så hun spiser masse av det.

Nei, både jeg og småen spyr av tran (klarer ikke å holde på kapslene engang).

Her tar alle vanlig tran med sitronsmak.
Smaker faktisk ikke vondt. Lillegutt elsker det!

eLLe*meLLe skrev:

Samme her! William går og forsyner seg selv i kjøleskapet hver morgen!

eLLe*meLLe skrev:

Nei ingen her tar tran,men det kommer av at mann min,jentungen og jeg tar medisiner som reagerer på tran og ska derfor ikke taes.
Er en del medisiner som en tar som ikke ska brukes med tran.
Svigerfar og far min fikk beskje av legen at pga hjerteinfarkmedisinene de tar så ska de ikke ta tran siden det da kan forårsake at de får nye innfark

Så her tar vi vitaminer tabletter

ja vi alle gjør det ;)

Back
Topp