tar dere noe mot kvalmen?

N`tæll

Forelsket i forumet
forrige svangerskap anbefalte legen meg prostafen.
og har derfor tatt det nå også, med god effekt. noe jeg ikke hadde av den sist.

men, mye har jo forandra seg på 4år, og jeg tenkte det kanskje hadde vært lurt
å hørt med legesentret hva dem mener...

men jeg lurer på hva deres lege har anbefalt dere, og hva dere tar, og til hvilket resultat?

jeg bruker også sea bands, men glemte meg i stress og kaos på jobb, dro opp armene på
genseren, og ble derved avslørt.... ups :/

Bruker ingenting. Fikk prostafen sist, men det funka ikke. Seabeandsen funka heller ikke, men tenkte jeg skulle finne de frem for å prøve de ihvertfall. Hjelper litt med surt godteri og ingeførte, men det varer jo desverre ikke så lenge :(

Tror rett og slett jeg bare må sykemelde meg denne gangen og ta det med ro. Kvalmen blir litt mindre når jeg får slappa av, og den blir værre om jeg gjør mye. Skal ikke til 1. kontroll før om 2 uker, så spørs om jeg klarer å vente så lenge.

Hva er disse Seaband-greiene??
Her har jeg en veldig stressende jobb, så til tider er det svært vanskelig å kontrollere kvalmen.
Mulig jeg skulle prøvd noe slik......

Seaband får du kjøpt på apoteket :)
Det er stoff-armbånd du har rundt håndleddene med en liten "kul" man setter på et spesielt punkt på håndleddet..
Vanskelig å forklare, prøv å google hehe ;)
Funket veldig bra for meg sist, var i Skottland i uke 8 med skolen og var veeeeeldig kvalm! Men det hjalp med de :)

Seaband får du kjøpt på apoteket :)
Det er stoff-armbånd du har rundt håndleddene med en liten "kul" man setter på et spesielt punkt på håndleddet..
Vanskelig å forklare, prøv å google hehe ;)
Funket veldig bra for meg sist, var i Skottland i uke 8 med skolen og var veeeeeldig kvalm! Men det hjalp med de :)
Får sjekke de ut neste uke :)

de er vel ment for å treffe et akupunktur område som skal dempe kvalmen.

Sist gikk jeg på ALT, men ingenting funka!!
Nå har jeg fått afipran, ikke merket noe forskjell. Seaband synes jeg fungerer ok på natten! :)
ellers hjelper det å ikke bevege seg så mye

Back
Topp