Tar dere multivitaminer

Etterpåklatten2017

Flørter med forumet
eller lignende, itillfelle hva?
Tok multivitaminer til jeg var ca 16 uker,etter det har jeg ikke tatt noe, men føler jeg burde tatt omega 3 i det minste.

Jeg gjorde det i starten, men sluttet når kvalmen kom og jeg ikke klarte å svelge de lengre. Så begynte jeg bare ikke igjen :p

Klarer ikke svelge tabletter :p. Men måtte ta blodprøve for å sjekke for vitaminmangel nå, har jeg det, så må jeg klare å få det i meg på ett vis!

Tok frem til uke 12. Gadd ikke mer hehe. Men tar ekstra D-vitamin for hadde litt lite

Møllers dobbel og d-vitamin, jeg har litt for lave verdier på det. Det ble av en eller annen grunn enklere å huske på møllersen da jeg måtte begynne med vitamin i tillegg [emoji28]

Møllers dobbel og d-vitamin, jeg har litt for lave verdier på det. Det ble av en eller annen grunn enklere å huske på møllersen da jeg måtte begynne med vitamin i tillegg [emoji28]
Rart det der, når det er flere[emoji23] jeg har blitt flinkere til å ta allergi pillene mine etter jeg begynte med multi og omega[emoji23][emoji13]

Tar omega-3 og multivitaminer :)

Ingenting denne gangen etter jeg slutta med folat, Sist tok jeg "mamma"vitaminene fra nycoplus. Burde virkelig komme igang igjen med de, for jeg sliter med å spise variert.

Pga mangel på D-vitamin begynte jeg å ta det og omega 3. Kommer til å fortsette til glasset er tomt hvertfall [emoji14] er 20+0 nå

Tar både tran og multivitaminer, har tatt det i mange år og så ingen grunn til å slutte når jeg ble gravid, selv om jeg måtte ty til trankapsler en periode når kvalmen stod på som verst..

Back
Topp