Tar dere hensyn til kjøreskolebiler?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Når dere ser kjøreskolebiler i trafikken....
Tar dere hensyn til de??

Behandler de som andre trafikanter. For jo sjokk da vist alle er snille med de når de kjører skolebil, men når de får lappen og kjører vanlig bil så blir med trafikantene helt annerledes.[8|]

Ja, det gjør jeg. Jeg viser mer avstand f.eks. Husker no selv når jeg satt bak rattet og skulle lære å kjøre.Satte pris på de som tok litt hensyn[:)]

Jeg behandler ikke skole-bilene på noen spesiell måte, jeg er kanskje litt mer forsiktig. Men jeg er ekstra forsiktig med de med rød L bak. Mye dårlige "kjørelærere" i de bilene ass[:D]

ORIGINAL: Mesaana

Behandler de som andre trafikanter. For jo sjokk da vist alle er snille med de når de kjører skolebil, men når de får lappen og kjører vanlig bil så blir med trafikantene helt annerledes.[8|]
Jeg er snillere med de.... i de fleste stiuasjoner.
f.eks hvis de ikke kjører raskt nok ut av et kryss,så tuter jeg ikke (gjør ikke det uansett egentlig).
og jeg kjører ikke opp i rompa på de.....

Tar ikke noe ekstra hensym til den nei. Det at det er mye trafikk og kaos for dem er jo bare sånn trafikk bildet er blitt og som de bare må lære seg.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Mesaana

Jeg er snillere med de.... i de fleste stiuasjoner.
f.eks hvis de ikke kjører raskt nok ut av et kryss,så tuter jeg ikke (gjør ikke det uansett egentlig).
og jeg kjører ikke opp i rompa på de.....

ja,men det gjør jeg ikke mot andre trafikanter heller. Jeg er kjører ikke på en aggressiv måte uansett. Banner stygt for meg selv gjør jeg, men hissig kjøremåte har jeg ikke.

Back
Topp