Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tablettene er ikke ille, smaker ingentingTar folat, men takler ikke lukta av tran nå. Da spyr jeg... Må få kjøpt med noen fisker eller noe sånt.
Hva er anderledes med gravid pakken ?Har kjøpt en sånn gravid-pakke med 4 piller for dagen. Den ene er STOR. Den må jeg dele i to. Kunne de ikke heller hatt 6 små så hadde man unngått skarp "delekant"?
Hva tar dere?
Hvis ingenting, hvorfor ikke?
Jeg går på folat, multivitamin og 2 omega3 kapsler. Jeg sammenligna med den der gravidepakken. Det er nesten det samme. Var ikke store forskjellen.Hva er anderledes med gravid pakken ?
E det noe annet enn folat og omega 3 i den og hva er det bra for?
Det som er så synd er at du kan spise så mye oppdrettsfisk du bare vil uten å klare å få i deg bok omega3. Mulig makrellitomat er tilsatt ekstra? Håper på å kjøpe noe laks av en fisker vi kjenner. Men blir uansett ikke før jeg får meg en ordentlig fryser...og en fileteringsknivTar folat, men takler ikke lukta av tran nå. Da spyr jeg... Må få kjøpt med noen fisker eller noe sånt.
Tenkte på sånne omega3 fisker som egentlig er beregna på barnDet som er så synd er at du kan spise så mye oppdrettsfisk du bare vil uten å klare å få i deg bok omega3. Mulig makrellitomat er tilsatt ekstra? Håper på å kjøpe noe laks av en fisker vi kjenner. Men blir uansett ikke før jeg får meg en ordentlig fryser...og en fileteringskniv
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3