Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skik jeg leser det virker det som dere tar flere tester utover i uken som har gått ?
Jeg her tatt to stk ..
En vanlig å en digital
Trenger man å ta flere ?
skik jeg leser det virker det som dere tar flere tester utover i uken som har gått ?
Jeg her tatt to stk ..
En vanlig å en digital
Trenger man å ta flere ?
Jeg har bare tatt en, var en fra apoteket som gav 2 streker, en for testen fungerte og andre streken viste gravid! Helt unødvendig i mitt hode å teste mer. Alle tester er forskjellig, og tenk om man får den ene testen som gir falsk negativ? Da hadde jeg daua! Og da hadde jeg stressa i timesvis til jeg fikk tatt enda en test. Og jeg kasta den testen jeg tok etter å ha tatt obligatorisk bilde av den. Orker ikke sitte og sammenlikne streker. Det som skjer det skjer. Mister jeg, er det ikke fordi jeg ikke testa nok. Jeg skal på tidlig ultralyd om noen uker, er alt bra da, så kan jeg senke skuldrene et lite hakk. Inntil da lever jeg som gravid, tenker minst mulig på hva som foregår i magen, prøver å passe på at jeg ikke overanstrenger meg, og prøver å gjøre det beste ut av at jeg er kvalm.
Så senk skuldrene i forhold til at noen må ha flere tester som bekreftelse, sånn er bare ikke alle skrudd sammen. Jeg tenker vi er ulike der. Husk at en test aldri blir falsk positiv, så har du en positiv, så er du gravid helt til noe skulle skje. Og man merker godt om man mister, så ingen grunn til å sjekke daglig om man fortsatt er gravid. [emoji4]
For de som har opplevd MA så er det ikke så lett å sitte å vente til OUL.... Da merker man ikke nødvendigvis at noe er galt.
Det var fordi mannen var med og testet første gangen, da var han ikke helt overbevist over at svak, men tydelig strek, var gravid så han insisterte på at jeg skulle ta en til med en gang
Så tok jeg en digital dagen etter sånn at mannen skulle få se det ordrett

Jeg har tatt 3 stk på to dagerDet var fordi mannen var med og testet første gangen, da var han ikke helt overbevist over at svak, men tydelig strek, var gravid så han insisterte på at jeg skulle ta en til med en gang
Den ble selvsagt lik, bare litt svakere
Så tok jeg en digital dagen etter sånn at mannen skulle få se det ordrett
Noen tar mange tester fordi det gjør at dem blir mindre stresset og roer seg bedre ned etter hver test. For andre er ikke det nødvendig i det hele tatt. Alle sitter med ulik bagasje og trenger derfor ulike bekreftelser. Begge metoder er individuelt betryggende, det er jo viktigst!![]()