Tar bittelilletåen innom her

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Trooor jeg skal få lov å henge her med dere. Veldig overaskende , da vi trodde vi var aaalt for sent ute, men tydeligvis var eggløsningen sen også :laughing021 føler meg ikke heeelt trygg da testene er svake enda. Men har ikke anelse på hvor langt jeg er. Tipper 3+4 om ikke en dag lenger. Men typiske graviditets tegn er på plass, derav også søvnløsheten jeg slet med forrige gang også :wtf: allerede! Håper inderlig det blir en desember baby på oss. Termin vil være ca 22.desember. la ved testen fra fredag (første positive ) sammen med den fra i dag. Er litt stigning ihvertfall:rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20180408_192359.jpg
    IMG_20180408_192359.jpg
    832,3 KB · Visninger: 56
Velkommen hit! Det der er jo positiv test ja :D
 
Den ser veldig positiv ut ja[emoji1319][emoji322] Gratulerer og velkommen[emoji173]️
 
Gratulerer og velkommen [emoji16]
 
Gratulerer, velkommen og fint å høre vi er flere med søvnløse netter ;)
 
Gratulerer, velkommen og fint å høre vi er flere med søvnløse netter ;)
Takk. Takler dårlig så lite søvn. 2max 3 timer ila en natt funker ikke i lengden. Slik du har det også?? Var sykemeldt store deler av sist svangerskap pga det var farlig å reise til jobb med så dårlig søvn :confused:
 
Takk. Takler dårlig så lite søvn. 2max 3 timer ila en natt funker ikke i lengden. Slik du har det også?? Var sykemeldt store deler av sist svangerskap pga det var farlig å reise til jobb med så dårlig søvn :confused:


Jeg sover noen flere timer, men sover veldig lett, er urolig og drømmer hinsides mye...
 
Gratulerer så mye :)
 
Tusen takk damer. Håper det holder hele veien denne gangen. :) tok test i dag også. (Må bruke opp strimlene) og er noe forskjell fra gårsdagen? Nye er nederst. Lest test av tester på nett og heldigvis står det om disse at de kommer dårligst ut nettopp pga veldig dårlig farge i forhold til andre tester. Får digital i måren eller tirsdag. Gleder meg til å ta den :D
 

Vedlegg

  • IMG_20180410_072435.jpg
    IMG_20180410_072435.jpg
    827,6 KB · Visninger: 10
Tusen takk damer. Håper det holder hele veien denne gangen. :) tok test i dag også. (Må bruke opp strimlene) og er noe forskjell fra gårsdagen? Nye er nederst. Lest test av tester på nett og heldigvis står det om disse at de kommer dårligst ut nettopp pga veldig dårlig farge i forhold til andre tester. Får digital i måren eller tirsdag. Gleder meg til å ta den :D

Ser forskjell, den i dag er sterkere :D
 
Tusen takk damer. Håper det holder hele veien denne gangen. :) tok test i dag også. (Må bruke opp strimlene) og er noe forskjell fra gårsdagen? Nye er nederst. Lest test av tester på nett og heldigvis står det om disse at de kommer dårligst ut nettopp pga veldig dårlig farge i forhold til andre tester. Får digital i måren eller tirsdag. Gleder meg til å ta den :D

Ser forskjell, den i dag er sterkere :D
 
Back
Topp