Tar barnehagen portrettfoto?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Eller, fotograf i bhg da altså

Forrige bhg sluttet med det for noen år siden og tok bare gruppebilde. Selv. Som vi fikk.

Yngste går i en annen bhg og i fjor var det bare gruppebilde. Fra fotograf.

Men i år der det ut til fra lappen i garderoben at vi får tilbud om portrett. Håper jeg. Vi får se neste uke når vi faktisk får egen lapp å krysse på, mulig de bare har hengt opp standard reklamen....

Bare gruppe her :)
Gruppe av fotografen i fjor var i alle fall et vesentlig bedre bilde enn det vi har fea de siste årene til mellomste i bhg. Som en ansatt tok med et digitalkamera og, vel. Muligens fotointeresse og åpenbart glad i barn som jobbet i bhg men ikke akkurat en barne-fotograf. .

Både gruppebilde og portrett/søskenfoto her :)

Søsken hadde vært gøy. Men de andre to går på skolen.

Sluttet med det her og.. kun gruppebilde. Skulle ønske de tok portrett også

Barnehagen tar gruppebilde også arrangerer FAU portrettbilde fotografering første lørdag etter at gruppebilde er tatt. De som vil melder seg på.

Barnehagen tar gruppebilde også arrangerer FAU portrettbilde fotografering første lørdag etter at gruppebilde er tatt. De som vil melder seg på.
Fin løsning

Da er det jo til og med mulig å få søskenbilde når søsken har begynt på skolen

Jeg vet jo at vi kan dra til fotograf selv, men det er ganske dyrt og stort tiltak på en måte.. Når det er satt en dato så blir det gjort.

Fin løsning

Da er det jo til og med mulig å få søskenbilde når søsken har begynt på skolen

Jeg vet jo at vi kan dra til fotograf selv, men det er ganske dyrt og stort tiltak på en måte.. Når det er satt en dato så blir det gjort.

Ja hos oss er det fullt mulig å få søsken bilde selv om søsken har begynt på skolen. Synes det er en god løsning. Erfaringen er at bildene også blir bedre når man tar de utenfor barnehage tiden i følge med en foreldre. Blir mindre stress og fotografen kan bruke litt mer tid på hvert barn (litt mindre samlebånd)

Både gruppe og portrett

Her blir det ikke tatt noen ting... Fikk gruppebilde første året til eldste, men ikke noe etter det...

Jeg har altså nå levert inn skjema for at jeg vil ha portrett av yngste, tas nese uke

Det var noen julegaver i boks, gitt.

Ingen av mine unger er det tatt barnehgeportrett av siden.... 2013 tror jeg. De to eldste har jo tatt på skolen i 1. klasse da.

Eller, fotograf i bhg da altså

Forrige bhg sluttet med det for noen år siden og tok bare gruppebilde. Selv. Som vi fikk.

Yngste går i en annen bhg og i fjor var det bare gruppebilde. Fra fotograf.

Men i år der det ut til fra lappen i garderoben at vi får tilbud om portrett. Håper jeg. Vi får se neste uke når vi faktisk får egen lapp å krysse på, mulig de bare har hengt opp standard reklamen....
Portrett på høsten, gruppebilde på våren

Her er det gruppebilde. Vil man ha portrett så kan man bestille det hos fortogrefen som tok gruppe bildet eller ett annet sted.

Her har de ikke brukt fotograf den tiden guttene har gått der. På minste sin avd har personalet tatt gruppebilde nå i høst en gang som vi sikkert får til sommeren når han går over på stor avd. Skulle ønske vi fikk mulighet til å få fotografbilder selv om det fort kan bli ett kjøpepress

Her har de tatt begge deler

Back
Topp