Tar avførigngen farge av middagen?

*Stella*

Forumet er livet
Begynner å lure jeg... Harald er jo litt sær i matveien, og har for det meste spist middagsglass fra hipp til middag. Jeg får bare tak i tre forskjellige fra 6 mnd, pasta penne, nudler med skinke, og potet/mais med kalkun. De to førstnenvte er ganske så orange på farge, det er jo tomat i dem, og også gulrot i alle fall en av dem. Den siste er gul.

Og guttungen? Han får ganske så rødbrun avføring når han har spist "rød middag", mens den er med "gulbrun" etter den gule middagen. Gultoner på avføringen er jeg jo vant til, men når den er RØD ser det jo nærmest litt skummelt ut... (Det ser ved nærmere ettersyn ikke ut som blod altså, det har han også hatt, men det så annerledes ut. Å ta et nærmere ettersyn er forøvrig ikke noe gøy, det stinker..vel, akkurat det det er!)

Flere som opplever slikt, eller er dette atter en ting jeg burde undesøke med hs?

Her er det likedann som hos deg. Fargen på bæsjen er ganske lik fargen på middagen, hehe[:D] Tror det er ganske vanlig, kan huske det var sånn med Tuva også

Satt og lurte på akkurat det samme. Alìs fikk pasta penne fra hipp for første gang i går og bæsjebleien i morges var veldig rød og skummel...

Har ikke opplevd at fargen på middagsglassene gjenkjennes i bæsjen før...[8|] Men tydeligvis denne i hvertfall.

Betryggende.

Her er avføringa grønn! nesten uansett hva hun spiser, og gulerøttene kommer like "hele" ut igjen...

ORIGINAL: Maliya

Her er avføringa grønn! nesten uansett hva hun spiser, og gulerøttene kommer like "hele" ut igjen...

Er ikke det et tegn på allergi? Mener at HS har sagt det, at jeg måtte følge med at avføringen ikke ble grønn...

Sånn her også ja [;)]

ORIGINAL: tjukkofeitofull

ORIGINAL: Maliya

Er ikke det et tegn på allergi? Mener at HS har sagt det, at jeg måtte følge med at avføringen ikke ble grønn...

Åj, det visste jeg ikke! Må tenke over hva hun spiser nå da for grøten går ikke ned bra i det hele tatt...

Jeg har ikke merket noe til det.. Er den passe konsistens er den brun. Er den hard er det som regel heeeeeel mørk brun. Nesten svart...

Men blir aldri rødlig

her setter middagen myyye farge på bæsjen ja, hehe spesiellt som noen her nevner om det er "rødaktig" mat--

Back
Topp