Tar av seg bleia om natta - resultat: tisser i senga...

Løvinnen

Glad i forumet
Huff, hva skal jeg få gjort med dette? 
Når jeg kommer inn til han om morgenen har det hendt mer enn èn gang at han har klart å ta av seg bleia (den ligger nederst i pysjamas-foten!!!) og dermed tissa seg ut og på madrassen (overmadrassen med tisselaken under vel og merke)...
Vet ikke når dette skjer, men tror nok det er tidlig om morgenen.
Og når jeg sier: "IKKE TA AV DEG BLEIA, det er ikke lov"....så sier han seg HELT enig i dette [:D][:D][:D] Men det skjer jo likevel -huff! Lei av å måtte henge/vaske overmadrassen!

mi gjorde det for en stund tilbake...men har gitt seg nå...kjøp det ett tisselaken å ha i senga...hva slags pysh har du da...?
jeg har gått over til bokse og genser pysh...og det går veldig fint..

kan jo evt prøve body med en pysh bukse utenpå...

ORIGINAL: *bondekone*

her har vi platikk under lakenet

Jepp, det har vi også! Men man blir lei av å hele tiden måtte tørke og vaske overmadrass!

Hvis du bruker sånn bleie med teip, så ta den på bakfrem. Og hvis du bruker sånn hel nattis, ta den på bakfrem sånn at han ikke når glidlåsen eller knappene. Det funket her iallefall[:)]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: tipp

Hvis du bruker sånn bleie med teip, så ta den på bakfrem. Og hvis du bruker sånn hel nattis, ta den på bakfrem sånn at han ikke når glidlåsen eller knappene. Det funket her iallefall[:)]

Lykke til[:)]

HEHEHEHE, så geniale ideèr!! Det skal prøves ut! Bruker hel pysj,  og bleie med teip [:D]
Evt er det også en god idè å legge han i body, evt en liten boxershorts utenpå....

Back
Topp