Tar andre på magen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Her har det hendt noen ganger ja, og jeg syns det er helt greit faktisk! Hadde trodd jeg skulle hate det. Men jeg syns faktisk det er litt ålreit. Mannen tar såklart og på den, og det er iallfall bare kos :)

Heldigvis bare pappa en sjelden gang. Og samboeren da så klart.
Mer frustrert over friheten folk tar seg med å si at en har blitt tykk!!! Makan, når gav graviditet full frihet til slik kommentarer.. :mad:

Opplevde akkurat på apoteket at en eldre dame som er stamgjest på kaféen jeg jobber plutselig la hånda på magen. Men jeg stivnet ikke, så det gikk greit. Begynner endelig å bli stolt av magen, så synes det er litt stas når folk kommenterer den. Men helt fremmede bør ikke prøve seg!

Reagerte då når svigerinno mi tok meg på magen i desember, når venninne henas tok på den i januar! Men nå som eg faktisk har fått mage gjere da meg ingenting, men til og med mamma og søstrene mine tør ikkje å komma å ta på uten at eg seie dei må gjera da! ;-) får vel gi beskjed at nå e da meir fritt fram :-p

Har ikke opplevd det til nå...
Skal møte familien i helgen så det blir spennende om de føler det er greit uten å spørre først. Jeg synes ikke det er greit om man ikke spør!

Forrige gang var det flere som tok på magen min tidlig, uten at det var annet enn flesk og hud. Det var ubehagelig! Jeg ble veldig "territorial" med min kropp, min mage, min baby... :)
Denne gangen er det bedre, men en dame jeg ikke hadde hilst på en gang tok meg på magen bakfra/sidelengs da jeg var på fest. Da ble jeg irritert. Ærlig talt!

Samboer selvfølgelig! :)

Av og til hender det at andre gjør det uten å spørre. Det liker jeg ikke i det hele tatt!

Det er ikke så mange som gjør det, men jeg synes uansett bare det er kjempekoselig, uansett om jeg kjenner dem godt eller ikke.

Ja, mange som tar på magen min, synes at det er helt greit, men synes det er greiest når de spør om de kan kjenne.

Likte det ikke i begynnelsen før jeg fikk ordentlig mage og følte at det bare var flesk, og alle som fant ut at jeg var gravid kom og klappet meg på magen og sa gratulerer, ble litt satt ut, men nå er det bare koselig :-)

Hehe signerer denne. Når en blir klappet på magen uten ha tydelig mage:p folk bare måå kjenne på babyen. Og en føler seg bare oppblåst eller et par kilo ekstra på magen. Tenker drt er greit om en har skikkelig kule mage,men bare kleint viss ikke:p

Hehe signerer denne. Når en blir klappet på magen uten ha tydelig mage:p folk bare måå kjenne på babyen. Og en føler seg bare oppblåst eller et par kilo ekstra på magen. Tenker drt er greit om en har skikkelig kule mage,men bare kleint viss ikke:p

Hehe, ja var skikkelig ubehagelig, har litt ekstra på magen fra før og var veldig oppblåst de første månedene :-P
Og fikk mye kommentarer på at "du har jo mage alt" før de tok på den, og var veldig kleint for vet jo at de bare kjente en bilring :-P
Hehe

Back
Topp