Tar andre på magen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ja, noen gjør det. Værst med de som spør, føler man må si ja..

Kun samboer og mini, og det er helt greit :)

Ja, mange som tar på magen min, synes at det er helt greit, men synes det er greiest når de spør om de kan kjenne.

Likte det ikke i begynnelsen før jeg fikk ordentlig mage og følte at det bare var flesk, og alle som fant ut at jeg var gravid kom og klappet meg på magen og sa gratulerer, ble litt satt ut, men nå er det bare koselig :-)

Ja, men har bare opplevd én gang at noen jeg følte at det ikke var naturlig gjorde det. Syns bare det er koselig at mamma/ søsteren min/ samboeren min gjør det :)

Jobber i barnehage, hvor barna naturligvis er veldig opptatt av at jeg har et barn inni magen min. Så her får både jeg og mini daglig kos. Synes det er litt ubehagelig når voksne som jeg knapp nokk kjenner kommer å skal kjenne på magen min.

Jeg synes det er koselig:). Gøy med oppmerksomhet! :). Men er litt rart sånn med engang når feks en mannlig kollega plutselig bare tar på den, men er egentlig bare koselig:)

Her er det kun noen i svigerfamilien som gjør det, og syns det er litt ubehagelig.

Her har bare noen få tatt på magen. Synes egentlig bare det er koselig. Nå er det bare de i nærmeste familie som har gjort det, og ingen bekjente eller venner.

Synes det er kosli når det er folk jeg kjenner godt:) -men når helt fremmede gjør det, så tar jeg tilbake på deres mage, rett og slett fordi at de selv får kjenne på at det er ganske ubehagelig å bli tatt på av fremmede ;)

Har egentlig ikke noe imot det, men syns det er ubehagelig lell! Men holder meg
Mest på sofaen så er ikke så stort problem:)

Mannen, ungene og søster kan gjerne ta på magen min. Merker at femåringens venner er nysgjerrige, så de kan også få kjenne. Andre voksne...det blir litt over min intimgrense. Har ikke vært så plaget med det dette svangerskapet, blir kanskje mer etter hvert.

Familien, ellers er jeg ikke så mye ute og treffer folk som har villet ta på magen :p Syns det er koselig da :)

Nå som magen er større syns jeg det er koselig, men liker helst at de spør først. Litt rart med de som bare buser frem og tar meg på magen, får litt "slå-refleks" hvis jeg ikke er forberedt :p

Så lenge de spør først er det ok :)
Liker det ikke hvis de helt uforberedt tar på den..

Ja, og jeg liker det ikke. For min del så synes jeg det er bedre at de spør meg først slik at jeg er forberedt :) Det ga jeg beskjed om til min søster første gang hun bare tok på den.. så nå spør hun først :)

Har aldri plaget meg at folk tar på magen :) Men er ikke så mange som tar på den heller.
Er vel helst han ene på jobben som er borte å kjenner så fort han får sjansen hehe.

Heldigvis kun samboer! Også lillemor innimellom da, men hu skjønner ikke at det er en bebis der..:)

Back
Topp