Tar alt i en sleng..

ballah

Glad i forumet
Har flere spørsmål jeg lurer på, så da tar jeg alle på en gang. [:D]

1) Er det farlig å ligge på magen å sove? Når blir det farlig?

2) Når blir navlestrengen mellom oss og embroymet dannet?

Trodde jeg hadde flere spørsmål, men ble vist bare to. Kommer kanskje på flere etterhvert[:D]

Nå har ikke jeg fasiten, men tror dette er riktig...

1) Ikke farlig å sove på magen...Tror ikke det er farlig i seg sånn sett, men er kanskje mer ubehagelig for både deg og babyen (når den begynner å ta plass der inne)...

2) Den er vel i grunn allerede dannet...Fosteret får vel næring snart fra mor og morkaka...Husker ikke helt når, men er med en gang egget fester seg og morkaka dannes...Derfor farlig å drikke og røyke etc...

Troooor jeg...[8D]

Dette blir også tror jeg svar[:D]

1) Er det farlig å ligge på magen å sove? Når blir det farlig?
- ikke farlig annet, enn at det blir ubehagelig

2) Når blir navlestrengen mellom oss og embroymet dannet?
- veldig tidelig.. Kunne se navlestrengen når vi var på tidelig UL

den begynner og ta næring fra morkaken i uke 8-9 leste jeg i går[:)].. fram til da tar den næring fra en eggeplome [:)]

Du kan lese på den siden her http://www.daria.no/skole/?tekst=8804 står det mye om foster utviklingen [:)]

Har kommet på et spørsmål til som jeg har lurt på lenge. Hvordan får du flere bilder inn i et innlegg? Klarer bare legge et vedlegg til jeg. Men såfår jeg heller ikke et stort bilde i inngegget, men et lite som du må trykke på for å forstørre. Om dere skjønner hva jeg mener.[:D]Ble litt vanskelig å forklare.

Jeg ordner det på www.photobucket.com

Der får du sånne linker til bildene dine, og da er det lett å få plass til mange[:D]

Back
Topp