Tar 5 ukers pause jeg!

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Det er så mange som mister, og det setter mine bekymringer igang:/ Så jeg tar en liten pause herfra frem til jeg er tolv uker.. Bortsettfra at jeg kommer med en oppdatering etter UL den 1 mars!:) Håper de resterende er igjen her når jeg kommer tilbake!:D

Skjønner deg godt! Har fundert litt på det jeg også. Har drømt 2 netter på rad at jeg mister.. Men har mange symptomer , så er ikke bekymret!

skjønner deg godt, merker det jeg også, men greier nok ikke å holde meg unna hehe

Skjønner også det godt, men hadde ikke klart å holde meg unna om jeg hadde prøvd engang. Jeg er AVHENGIG av forumet :D

Så lenge klarte jeg!!:p vanskelig å holde seg unna når man legger seg i senga, og hvertfall når man har tatt 7 ukers magebildet;) hehe.. men jeg får bare la vær å klikke meg inn på overskrifter som "gleden tok slutt" "blør" "bekymret" osv:) altså, det er jo egentlig liten sjans for å miste da, vi er jo fler som ikke har mistet enn de som har mistet.. Så går nok bra:) Etter UL om en uke så er det nok rolig i hodet:D

Enig med deg. Unngår å gå inn på disse trådene, er så lett å kjenne tvil og symptomer selv. Jeg har begynt å sniktitte på andre terminforum for å se alle damene som har kommet langt i svangerskapet :) trenger mange gladhistorier om dagen :)

Enig med deg. Unngår å gå inn på disse trådene, er så lett å kjenne tvil og symptomer selv. Jeg har begynt å sniktitte på andre terminforum for å se alle damene som har kommet langt i svangerskapet :) trenger mange gladhistorier om dagen :)

Det skjønner jeg, hvis forumet stresser deg mer enn nødvendig er det kanskje greit med en pause :) Håper også vi ses i uke 12 (jeg er også bekymret for om jeg er her da eller ikke).

Back
Topp