tapre vesle gutten min OPPDATERT igjen

ThereseAa

Forumet er livet
snaue halvtimen etter at vi var kommet hjem fra Oslo treffet, hadde Kristian skikkelig diarè.
Han sovnet kort etterpå (sov jo tross alt bare ca en halvtime iløpet av hele dagen...)

Våknet i halv 11 tia og hadde da kastet opp i senga. Nå har han akkurat sovna etter å ha bæsjet og kastet opp om hverandre i et par timer.

Han verken gråt eller klagde mens det sto på. Han bare ville være tett inntil mamma'n sin og bli kost med.
Mamma hjertet svulmet helt over det [:)]

Så nå håper jeg at det værste er over slik at han får sovet og hvilt seg litt i natt.

1 mars
Han kastet heldigvis ikke opp mer i natt. Våknet av at han ynket seg et par ganger bare. Ga han litt vann i 7 tia, så sov han til 9.
Lå å sløva på fanget mitt og drakk en del vann og nå sover han igjen.

Det ser heldigvis ut til å gå den rette veien [:)]

kl 23.00
Kristian har vært super slapp i hele dag. har sovet til og fra i hele dag og har hatt feber. Det virker som om han er plaget med mageknip. har kastet opp 2 ganger etter at jeg fikk i han litt fruktmos. Ingen diare heldigvis.
Har akkurat gitt han en stikkpille nå.

Uff, får så vondt i mamma hjertet mitt. Håper virkelig at han føler seg bedre i morgen.

2 mars

feberen har gitt seg, og han har bare kastet opp 1 gang idag. Men nå kommer det derimot ut andre veien! Synes ikke jeg har gjort annet enn å skifte bleier idag. Han føler seg ikke fullt så slapp idag.
Har fått i han litt mat idag, men ikke mye. Drikke endel vann. Synes han har blitt så slunken jeg.
Gleder meg til å få apekatten min tilbake jeg. [:)]

Huff stakkar!
Håper det går fort over da.
God bedring til Kristian!

Stakkar [:(][:(] Håper han fikk seg en god natts søvn! Kanskje det var en grunn til at han ikke sov mer enn han gjorde i går da... Kanskje han kjente på kroppen at noe var på gang [8|]

Masse god bedring iallefall [:)] Klem!

uff da, stakkars liten!! Ikke noe godt å kaste opp.
Håper han har sovet godt og at det ikke er noe mer i dag!!

Staaakar! Har han fått farrang han også??? Sondre har fortsatt diarè og har kasta
opp i dag også [:'(] Og ikke nok med det: Jeg fikk det natt til fredag, men var i fin
for i går. Bare dårlig matlyst (les: fikk ikke i meg noe). Hadde en kompis over på
middag i 19-tida i går, fikk da spist litt. Så dro sambo og kompisen på pokerspilling
og drikking. Etter at jeg la Sondre, fikk jeg akutt vondt i magen igjen. Og la meg nedpå.
Tok ikke lange stunden før farrangen slo til for fullt! Att og fram på do [:'(] 
Sendte mld til sambo at han IKKE måtte bli full, for jeg hadde også fått farrang. Den var grei.
Sondre og jeg spøy i kor i hele natt. Sambo kom hjem etter 4, FULL [:@] 

Fader ikke fått noe hjelp. Og toppen av det hele så spøy han også!!! Først trodde jeg det
var fordi han hadde drukket så masse, men nå er det nok farrang på han også.
Så for tredje gang er stolputen og trekket til go'stolen hans i vaskemaskina.

Kjipe greier med farrang!!! Håper virkelig dere slipper unna, Therese!

Uffameg...
God bedring, lille helt!

Så bra at Kristian er bedre!! er visst voldsom når den står på denne omgangssjuka som går nå, men går heldigvis raskt over!![:)]

Stakkars lille Kristian. Kanskje han var overutslitt? Håper det går fortsatt bra med han[:)]

Håper kjekkasen slipper noe mer oppkast da.. Stakkar... [:(] Godt å høre at det er på retur!

Hadde vært kjedelig om han skulle bli skikkelig syk nå på slutten av ferien deres [&:]

Oliver sender en stor god-bedring-klem til Kristian [:)]

Masse god bedring til Kristian[:)] Sarah Emilie hadde oppkast og diare i forrige uke.

Huff da!!! Stakkars Kristian!!!

Håper virkelig at han blir fort frisk!!!

God bedring til lille Kristian[:(][:)]

Si meg, er alle mai barna syke i dag???? Slitsomt altså ( for oss mammaene tenker jeg på)

Huff da.Nå må du bli frisk lille vennen.
Masse god bedring[:)]

ORIGINAL: ~sniglan~

God bedring til lille Kristian[:(][:)]

Si meg, er alle mai barna syke i dag???? Slitsomt altså ( for oss mammaene tenker jeg på)

Ikke bare barna skal jeg si deg!!! Her er HELE familien syk [:'(] [:'(] [:'(]

Tenker på dere! Masse god bedring fra meg og Oliver [:)]

Back
Topp