Tapre lille gutten min ! <3

Looley

Glad i forumet
Theo fikk feber kramper idag og ble sendt med ambulanse til sykehuset, han var skikkelig slapp når vi hadde fått stoppet krampe anfallet og orker så vidt å røre på seg, men når han så sykebilen og skjønte at han skulle sitte inni den klarte han å stamme ut : "Theo kjøre ba-bu å stikke handa, ikke farlig", stikke hånda er intravanøset som han må ha på siden han var så dehydrert. Huff, jeg hater virkelig den årstiden her med så mye sykdom osv.. Nå er vi på sykehuset, og ser ut til at vi må bli her en stund. Men Theo er sååå flink gjennom alt og får så mye skryt av alle legene og sykepleierne siden han gjør som de ber om og er så modig.. Sånn som istad når de skulle ta sånn hel test på han så ba de han om å stikke ut tunga å si A og han viste at det ikke kom til å bli noe deilig så han ga den furte leppa, men han sa A å strekte ut tunga alikevell <3

er deres unger mye syke nå i denne årstiden ?

Stakkar liten, feberkramper har jeg heldigvis ikke opplevd.. Høres fryktelig ekkelt ut! Godt han får god pleie nå!

Mathilde har hostet mye av og på siden juni - men det har lissom ikke brutt ut ordentlig. Nå i kveld hadde hun feber på 39,7, ikke klaget noe, men vært slapp i dag - håper det går over fort!

God bedring!

huff hørtes forferdellig ut.

håvard var syk og snufsete hele første halvår i barnehagen, men foreløpig er han heldigvis frisk og fin. Fælt med syke barn!

Stakar liten! Kjempe ekkelt med de krampene, ser veldig skummelt ut. Når barna er syke er det kjempe viktig å få i de rikelig med drikke. Høsten er her og det er tid for sykdom igjen.

Stakkars lille Theo [&o] håper han blir fort frisk!

eneste Benjamin har hatt er øyebetennelse som heldigvis er borte nå.. men mamman derimot [:'(]

Så flink gutt han er, midt oppi dette!

Har ikke hatt så syke barn at vi har vært på sykehuset, det nærmeste jeg kommer er å ha kjørt Victoria til legevakten for å pille ut ei perle fra nesa[:-]

God bedring til alle syke barn, håper de blir friske fort!

Back
Topp