Tapre forsøk på å sjule graviditeten!

cilie931

Forelsket i forumet
her sitter jeg i Spania sammen med en av beboerne i den boligen jeg jobber :)
Å i kveld er det Tapas på buffeen !! Altså ALT er rullet i spekke skinke, fylt med serrano skinke eller med noe myke oster !!
Dette er ting hun VET jeg liker utrolig godt å hun vil nok lukte lunta med en gang jeg ikke spiser det eller ber om å få en pizza! Å hvis hun finner det ut så vet absolutt ALLE både kollegaer og de andre beboerne at jeg er gravid på ca 30 min...

Hva gjør man da?
- jo da man tar ett papir å legger i fanget å for hvergang hun ser bort så forsvinner noe av det jeg ikke kan spise ! Haha

Å forresten så "har jeg" urinveisinfeksjon å går derfor på do heletiden og har fått medisiner for det så jeg kan ikke dele en flaske vin hver kveld ;) ;)

ImageUploadedByBV Forum1439222927.407051.jpg

Flere som har støtt på utfordringer der man nesten ikke kan unngå å avsløre seg ?

Tja, ikke så ille, men fant ut at jeg var gravid onsdag tror jeg, og ble bedt på vinkveld hos et vennepar allerede frdag :p Kjøpte ei flaske alkoholfri vin og helte opp i ei vanlig vinflaske, så der tror jeg jeg var redda, men utover kvelden begynte vi å bli trøtte, så da sier de, nei nå må vi frem med kaffien og baileysen ! Iallefall til deg som elsker baileys sier de.. Ehm joda, svarer jeg og ser desperat på sambo etter hjelp, uten resultat.. Så da endte det med een latesom slurk, og mange unskyldninger om at nei huff jeg er så trøtt, kan ikke drikke kaffi nå så sent når vi snart skal sove osv.. Jeg er nok gjennomskuet DELUXE for baileys er det aller beste jeg vet :p

Å, det så godt ut!! :-)

Er ikke så lett med unnskyldninger nei.
Vi tar endel røntgen på jobb så jeg ble ganske fort avslørt når jeg sa jeg ikke kunne ta røntgen.
Har alliert meg med en på jobben, så hun stepper inn når det er bestilt røntgenkonsultasjoner.

Men jeg synes nesten det vanskeligste er å prøve å skjule den kembo oppblåste magen min!
Jeg ser seriøst ut som jeg er 20 uker på vei! Spesielt på kvelden!

Vi tar endel røntgen på jobb så jeg ble ganske fort avslørt når jeg sa jeg ikke kunne ta røntgen.
Har alliert meg med en på jobben, så hun stepper inn når det er bestilt røntgenkonsultasjoner.

Men jeg synes nesten det vanskeligste er å prøve å skjule den kembo oppblåste magen min!
Herregud, jeg også! Det er VANSKELIG å ikke vise magen, siden jeg også aldri bruker store gensere.. mistenksomt at jeg plutselig gjør det ;-) har du flere barn? Dette er mitt andre, så kanskje derfor det syns ekstra godt så tidlig (er 6 uker i dag), det syntes ikke så godt så tidlig med forrige unge.

Ja jeg er også så utrolig oppblåst ! Men bruker store klær for å sjule

Herregud, jeg også! Det er VANSKELIG å ikke vise magen, siden jeg også aldri bruker store gensere.. mistenksomt at jeg plutselig gjør det ;-) har du flere barn? Dette er mitt andre, så kanskje derfor det syns ekstra godt så tidlig (er 6 uker i dag), det syntes ikke så godt så tidlig med forrige unge.

Kanskje det har noe med at det er andre barnet ja? :)
Var virkelig ikke så oppblåst sist!!

Tja, ikke så ille, men fant ut at jeg var gravid onsdag tror jeg, og ble bedt på vinkveld hos et vennepar allerede frdag :p Kjøpte ei flaske alkoholfri vin og helte opp i ei vanlig vinflaske, så der tror jeg jeg var redda, men utover kvelden begynte vi å bli trøtte, så da sier de, nei nå må vi frem med kaffien og baileysen ! Iallefall til deg som elsker baileys sier de.. Ehm joda, svarer jeg og ser desperat på sambo etter hjelp, uten resultat.. Så da endte det med een latesom slurk, og mange unskyldninger om at nei huff jeg er så trøtt, kan ikke drikke kaffi nå så sent når vi snart skal sove osv.. Jeg er nok gjennomskuet DELUXE for baileys er det aller beste jeg vet :p

Så lurt med vinen da !
Haha, de hadde vel sine tanker etterhvert da ja skjønner jeg :p

Ja,dette er tredje graviditet på meg xsmile3 Tror det har litt å si. Var ikke synlig så tidlig med nr 1, kanskje i uke 12? Med nr 2 var det kanskje litt tidligere synlig, nå er det bare supervanskelig å skjule :eek: (6 uker på torsdag)

Ja,dette er tredje graviditet på meg xsmile3 Tror det har litt å si. Var ikke synlig så tidlig med nr 1, kanskje i uke 12? Med nr 2 var det kanskje litt tidligere synlig, nå er det bare supervanskelig å skjule :eek: (6 uker på torsdag)
Det syntes godt forrige gang i uke 9, så er ikke overrasket :-) får bare finne frem ullgenserene mine, de eneste store genserene jeg bruker :oops:

Det er der jeg garantert blir avslørt og.. Det beste jeg vet på fest er kaffe og baileys ❤ :p

Og btw.. ang oppblåst. Jeg ser mer ut som jeg er halvveis eller noe.. gått med gedigen tskjorte i hele dag - tok ukeshandel i dag og fikk sinnsykt mange blikk - så etterpå at magen sto ut av tskjorten.. herreeeee....land...

Så lurt med vinen da !
Haha, de hadde vel sine tanker etterhvert da ja skjønner jeg :p

Ja den kommer nok til å bli brukt flere ganger fremover om jeg havner i samme situasjon ;) Haha ja det tror jeg, huff :p

Jeg skal på 3 dagers seminar med jobben neste uke, aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å skjule det...

Alkohol inntaket pleier å være høyt og det er er visst drikkepress. Råd tas i mot med stor takk! Kunne bare sakt at jeg var dårlig om det var en kveld, men tre....

Jeg skal på 3 dagers seminar med jobben neste uke, aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å skjule det...

Alkohol inntaket pleier å være høyt og det er er visst drikkepress. Råd tas i mot med stor takk! Kunne bare sakt at jeg var dårlig om det var en kveld, men tre....
På film pleier man å alliere seg med kelneren :-)
Jeg vet ikke, kanskje si at man blei dårlig av noe mat første dagen og at det liksom ikke går over? Men innebærer vel da å spise bare loff ha-ha. Nei det går jo ikke.
Nei huff dette er ikke så lett.
Du kan jo si at du ikke drikker som en utfordring? Jeg har en kamerat som faktisk bestemte seg for å ikke drikke på et år. Men ha-ha han kunne jo ikke bli gravid liksom.

Alkohol inntaket pleier å være høyt og det er er visst drikkepress. Råd tas i mot med stor takk! Kunne bare sakt at jeg var dårlig om det var en kveld, men tre....[/QUOTE

Si at du får på en antibiotika kur ;)
Mn si d gjerne litt sånn tilfeldig FØR dere reiser også så de ikke bli mistenksom når du plutselig sier d på seminaret ;)

Syns det er så fælt og utrolig irriterende når det skal være det himla drikkepresset hele tida.. Gaaaaahhhhhh! "Herregud drikker du ikke?" "Så kjedelig du er da" "Gravid eller?" Var på fest helga før jeg fant ut av graviditeten - hadde bestemt meg for å ikke drikke, bare fordi jeg ikke gadd å være fyllesyk dagen etter og ungene skulle komme hjem fra ferie.. Ingen som syns d var god nok grunn til å ikke drikke.. klikka..

Syns det er så fælt og utrolig irriterende når det skal være det himla drikkepresset hele tida.. Gaaaaahhhhhh! "Herregud drikker du ikke?" "Så kjedelig du er da" "Gravid eller?" Var på fest helga før jeg fant ut av graviditeten - hadde bestemt meg for å ikke drikke, bare fordi jeg ikke gadd å være fyllesyk dagen etter og ungene skulle komme hjem fra ferie.. Ingen som syns d var god nok grunn til å ikke drikke.. klikka..

Enig med deg! Det er noe som skjer heeeele tiden, og det aksepteres ikke at en ikke drikker.. Spørsmålene kommer haglende med en gang om jeg er gravid etc...!

Det er synd men jeg vurderer faktisk å reise hjem mellom dagene.
Jeg har opplevd noen ganger at folk spør om jeg er gravid igjen fordi jeg ikke drikker ved enhver anledning.

Jeg har selv ved flere anledninger observert at folk ikke har drukket også, men da har da tenkt at de forteller selv når de vil.. Slik skulle alle tenkt!

Back
Topp